پنج‌شنبه 7 تیر 1403

دمیرال: مطمئنم پرتغال را شکست می‌دهیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دمیرال: مطمئنم پرتغال را شکست می‌دهیم

مریح دمیرال، مدافع تیم ملی ترکیه، می‌گوید تیمش توانایی شکست پرتغال را در بازی پیش رو دارد.

به گزارش "ورزش سه"، مریح دمیرال، مدافع تیم ملی ترکیه‌، در حاشیه تمرینات آماده سازی برای بازی مقابل پرتغال با خبرنگاران گفتگو کرد.

مدافعی که پیش از این برای اسپورتینگ و آلکاناننسه در پرتغال بازی کرده، تایید کرده که آن‌ها را برد مقابل یاران کریستیانو رونالدو هواداران ترکیه را خوشحال خواهند کرد.

دمیرال گفت:"همه ما خیلی خوشحالیم. بازی با پرتغال را پیش رو داریم و تلاش می‌کنیم بهترین کار را انجام دهیم. مطمئنم که می‌توانیم پرتغال را شکست دهیم.

می‌خواهم در هر بازی بازی کنم، اما این به تصمیم مربی بستگی دارد. به نظرم هر کسی که بازی کند بهترین عملکردش را انجام می‌دهد، چون همه برای این پیراهن می‌جنگند. هر چه رقابت بیشتر باشد، شانس بازی برای هر فرد بیشتر است. همه ما همیشه در تلاش هستیم تا بهتر از قبل عمل کنیم. این رقابت فرصت بزرگی برای ما است."

دمیرال همچنین در مورد انتقال ژوزه مورینیو به فنرباغچه صحبت کرد و معتقد است که انتخاب این مربی پرتغالی، به نفع فوتبال ترکیه خواهد بود:"مورینیو کمک بزرگی به فوتبال ترکیه خواهد کرد. نام او و سبک بازی او مزایای زیادی برای ترکیه به همراه خواهد داشت. این یک فرصت عالی برای فوتبالیست‌های ترکیه است که تجربه همکاری با چنین مربی مهمی را داشته باشند."

دمیرال: مطمئنم پرتغال را شکست می‌دهیم 2