شنبه 14 مهر 1403

دوره پیش شتابدهی چالش توسعه فناوری، محصولات و خدمات شناختی

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
دوره پیش شتابدهی چالش توسعه فناوری، محصولات و خدمات شناختی

دوره پیش شتابدهی چالش توسعه فناوری، محصولات و خدمات شناختی ویژه اختلالات نورولوژیکی و روان‌پزشکی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار شد.

در این رویداد از میان 43 طرح دریافتی، بعد از داوری های انجام شده در زمینه های علمی (شناختی)، کسب و کار و فنی، 20 تیم به دوره پیش شتابدهی چالش توسعه فن آوری، محصولات و خدمات شناختی ویژه اختلالات نورولوژیکی و روان‌پزشکی راه یافتند.

هر یک از تیم های پذیرش شده طی دوره پیش شتابدهی در زمینه های فنی، کسب و کار و شناختی به مدت 10 ساعت جلسات منتورینگ اختصاصی دریافت کردند. همچنین برای تیم ها در دسته های بازی های دیجیتال، اپلیکیشن ها و فن آوری های پیشرفته سه کارگاه مجزا با عنوان انتقال تجربه توسط تدریس اساتید برگزار شد.

در پایان دوره پیش شتابدهی جلساتی برای ارائه آزمایشی تیم ها ترتیب داده شد و نکات مهمی در ارتباط با شیوه ارائه برای تیم ها مطرح گردید.

مراسم اختتامیه این پیش رویداد به صورت مجازی با حضور داورانی از بخش های فنی، کسب و کار و علوم شناختی برگزار شد و تیم های برتر جوایز نقدی و سوسبید فروش دریافت کردند. این چالش از سوی شتابدهنده شناختی کاگنوتک و مرکز نوآوری و شتابدهی علوم شناختی و داده کاوی برگزارشده است.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

علوم شناختی

اختلالات نورولوژیکی و روان‌پزشکی چالش توسعه فناوری محصولات و خدمات شناختی چالش توسعه فناوری محصولات و خدمات شناختی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
دوره پیش شتابدهی چالش توسعه فناوری، محصولات و خدمات شناختی 2