یک‌شنبه 1 مهر 1403

دومین همایش سالانه خانواده هیئت ثارالله زنجان با حضور بیش از 500 خانواده از خادمین برگزار شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
دومین همایش سالانه خانواده هیئت ثارالله زنجان با حضور بیش از 500 خانواده از خادمین برگزار شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دومین همایش سالانه خانواده هیئت ثارالله (رهروان امام و شهدا) زنجان با حضور بیش از 500 خانواده از خادمین هئیت در سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) در زنجان برگزار شد. این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قمی ریاست تبلیغات اسلامی آغاز شد. حجت الاسلام والمسلمین قمی با اشاره به جایگاه خانواده در جهاد تبیین بیان کرد: «خداوند برای تبیین دینش بر روی...

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دومین همایش سالانه خانواده هیئت ثارالله (رهروان امام و شهدا) زنجان با حضور بیش از 500 خانواده از خادمین هئیت در سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) در زنجان برگزار شد.

این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قمی ریاست تبلیغات اسلامی آغاز شد. حجت الاسلام والمسلمین قمی با اشاره به جایگاه خانواده در جهاد تبیین بیان کرد: «خداوند برای تبیین دینش بر روی خانواده‌ها حساب کرده است، پیامبر اعظم با خانوادش مسیر را طی کرد که این ثمرات عظیم رقم خورد، سیدالشهدا همراه با خانواده به کربلا رفت و اراده امام با خانواده رفتن بود، اما امام نتایج رفتن با خانواده را خوب می‌دانست».

ایشان با اشاره به نقش خانواده بیان کرد: «در مکتب سیدالشهدا خانواده را باید جدی گرفت، در مجموعه‌های مردمی یکی از جهات برجسته خانواده را در نظر گرفتن است. خانواده قوی و مستحکم می‌تواند نقش آفرین باشد و با خانواده‌ها می‌توان کار‌های بزرگ در مسیر اقامه حق انجام داد».

این همایش خانوادگی با شعار «همه در زیر یک خیمه ایم» با حضور پیرغلامان اهل بیت زنجان و مسئولان استان برگزارگردید که در راستای تجلیل از خادم‌های هیئت از خانواده‌هایی که اخیرا صاحب فرزند شده بودند و هم چنین از خادمین منتخب تجلیل شد.

هم چنین حاج مهدی رسولی با قدردانی از خانواده‌های محترم خادمین گفت: «خانواده‌ها همچون مولکول‌های آب هستند که در این تلاطمات روزگار همچون نوری در جریان هستند و با به هم پیوستگی در جریان هیئت نقش بسیار موثری دارند.»

در دومین همایش خانوادگی هیئت ثارالله زنجان هر کدام از قرارگاه‌ها توضیحات مبسوطی را ارائه نمودند و در حاشیه این گردهمایی نمایشگاه عکس از فعالیت‌های قرارگاه‌های مختلف برپا گردیده بود که مورد توجه خانواده‌ها قرار گرفت.

پایان این همایش خانوادگی با گروه سرود نوجوانان و نونهالان هئیت و سلام بر حضرت سیدالشهدا پایان یافت.