جمعه 28 اردیبهشت 1403

دوچرخه سواری جاده

دوچرخه سواری جاده

وب‌گاه مشرق نیوز

با توجه به نفرات اعزامی و مدال‌های کسب شده در المپیک توکیو، نمی‌توان نمره قابل قبولی به کاروان کشورمان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ورزشکاران ایران در ششمین روز از بازی‌های المپیک 2020 توکیو در 7 رشته مسابقه دادند و در تمامی رشته‌ها با شکست مواجه شدند.

خبرگزاری ایسنا

ورزشکاران ایران در پنجمین روز از بازی‌های المپیک 2020 توکیو در 7 رشته مسابقه دادند و در تمامی رشته‌ها با شکست مواجه شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی رقابت‌های دوچرخه سواری جاده در ماده تایم تریل انفرادی برگزار شد و نماینده ایران در این ماده سی و پنجم شد. 38 رکابزن در مسیری به مسافت 44 کیلومتر به رقابت پرداختند و سعید صفرزاده زمان 1 ساعت و 5 دقیقه و 14 ثانیه و 62 صدم ثانیه را به ثبت رساند و در رده 35 قرار گر فت. رکابزنان اسلوونی، هلند و استرالیا به ترتیب اول تا سوم شدند. پیش از این صفرزاده در ماده استقامت جاده...

وب‌گاه فرارو

رکابزن المپیکی ایران در ماده تایم تریل انفرادی بازی‌های المپیک توکیو در جایگاه 35 قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا

رکابزن المپیکی ایران در ماده تایم تریل انفرادی بازی‌های المپیک توکیو در جایگاه 35 قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

مربی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان با سخت و سنگین خواندن مسیر مسابقه استقامت جاده المپیک توکیو تنها راه موفقیت دراین رشته را برنامه ریزی بلند و سرمایه گذاری بیشتر و کار گروهی دانست.

خبرگزاری دانا

برنامه رقابت ورزشکاران کاروان ستارگان ایران‌زمین در روز ششم بازی‌های المپیک 2020 توکیو مشخص شده که 32 نفر به میدان خواهند رفت.

خبرگزاری ایسنا

کاروان ایران در روز پنجم المپیک توکیو مسابقات مهمی را پیش روی خود دارد.

خبرگزاری ایسنا

کاروان ورزشی ایران در نخستین روز رسمی بازی‌های المپیک توکیو در رشته‌ها مختلف نماینده داشت که در تیراندازی صاحب مدال طلا شد و والیبال ایران به یک پیروزی بزرگ مقابل لهستان دست یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان در مسابقات بخش جاده المپیک به خط پایان نرسید.

خبرگزاری ایسنا

دوچرخه‌سوار ایران در ماده استقامت جاده بازی های المپیک توکیو موفق نشد رقابتش را به پایان برساند.

وب‌گاه الف

66 ورزشکار ایرانی که موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو 2020 شده‌اند، از فردا (جمعه) به مصاف حریفان خود از سایر کشورها، خواهند رفت.

وب‌گاه عصر ایران

ایران از سال 1948 تاکنون در تمامی دوره‌های المپیک به جز المپیک تابستانی 1980 و 1984 حاضر بوده و 16 دوره در این رقابت های شرکت کرده است که هشت دوره آن مربوط به قبل از انقلاب و هشت دوره آن مربوط به بعد از انقلاب است.