جمعه 31 فروردین 1403

دو انتصاب در پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
دو انتصاب در پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی

در احکام جداگانه ای از سوی سرپرست پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی، معاون پژوهش و فناوری و رئیس پژوهشکده علوم دریایی پژوهشگاه منصوب شدند.

به گزارش ایسنا، دکتر مرتضی توکلی، سرپرست پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی در احکام جداگانه‌ای دکتر علی مهدی‌نیا را به سمت معاون پژوهش و فناوری و همچنین دکتر ابوالفضل صالح را به سمت سرپرست پژوهشکده علوم دریایی پژوهشگاه منصوب کرد.

به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه اقیانوس شناسی و علوم جوی، در بخشی از این احکام آمده است: "انتظار می‌رود ضمن تعامل سازنده و بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های پژوهشگاه و توان مدیران، اعضای هیأت علمی و کارکنان، حرکت بر محور جهاد علمی برای تحقق اهداف پژوهشگاه با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی را سرلوحه برنامه‌ها قرار داده و اهتمام لازم برای مطلوبیت ارائه خدمات شایسته به ایران اسلامی صورت پذیرد."

دکتر توکلی در متن این احکام، انجام وظایف و مسؤولیت‌های خطیر محوله برای اعتلای آموزش عالی کشور، حرکت در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را از مسؤولان جدید، خواستار شد.

علی مهدی‌نیا، استاد تمام در رشته شیمی تجزیه و فارغ التحصیل دانشگاه تربیت مدرس است و مسؤولیت‌های ریاست پژوهشکده علوم دریایی، مدیر آزمایشگاه مرکزی پژوهشگاه و رئیس کمیته کیفیت آب TC147 را در سوابق کاری خود دارد.

ابوالفضل صالح نیز استادیار رشته شیمی تجزیه و دانش آموخته دانشگاه تربیت مدرس است و مدیریت مرکز ملی تحقیقات جنوبگان و مدیریت برنامه علمی پایش آب‌های دور خلیج فارس و دریای عمان با استفاده از کاوشگر خلیج فارس و ریاست پژوهشکده علوم دریایی پژوهشگاه را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام