جمعه 4 آبان 1403

دو گزینه برای ستاره بلژیکی سیتی / باشگاه دی‌بروینه در عربستان: النصر یا الاتحاد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دو گزینه برای ستاره بلژیکی سیتی / باشگاه دی‌بروینه در عربستان: النصر یا الاتحاد

بعد از مصاحبه کوین دی‌بروینه درباره احتمال پیوستنش به باشگاه‌های عربستانی نام دو باشگاه به عنوان گزینه‌های او مطرح شد.

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی‌بروینه، ستاره بلژیکی منچسترسیتی، امروز مصاحبه‌ای جنجالی انجام داد که به نظر می‌رسید در آن قصد دارد به عربستان سعودی سیگنال مثبت نشان بدهد.

حتی سال گذشته هم صحبتهایی درباره انتقال کی‌دی‌بی به لیگ روشن عربستان مطرح بود ولی او در سیتی ماندگار شد. ستاره بلژیکی امروز گفت وسوسه پیشنهادهای نجومی در عربستان جدی است و او با دو فصل بازی در باشگاه‌های این کشور می‌تواند به اندازه پانزده سال در اروپا درآمد داشته باشد.

دی‌بروینه 33ساله در صحبتهایش اشاره کرد که با توجه به سنی که دارد و اینکه وارد سال پایانی قراردادش با منچسترسیتی شده انتقال به عربستان چندان غیرمنطقی نخواهد بود.

کاپیتان تیم ملی بلژیک درباره پیشنهادهای عربستانی گفت قطعا چنین انتقال پر سودی را رد نمی‌کند. او گفت: "در سن من باید برای همه چیز آماده بود. شما در مورد مقادیر باورنکردنی پول در آخرین مرحله حرفه‌ای من صحبت می‌کنید، باید به آن فکر کنید".

بلافاصله بعد از صحبتهای کوین دی‌بروینه نام دو باشگاه عربستانی به عنوان مقصد احتمالی او مطرح شد. ابتدا CBC مدعی شد باشگاهی که در حال حاضر در حال مذاکره با او به سر می‌برد النصر است و ستاره بلژیکی همبازی کریستیانو رونالدو می‌شود.

ولی بعد ادعای دیگری مطرح شد و از الاتحاد به عنوان مقصد ستاره بلژیکی یاد شد. گفته شد جیمز بینگ، مدیر برنامه کوین دی‌بروینه در ماه گذشته میلادی در عربستان به سر می‌برده و در حال مذاکره با الاتحاد بوده است.

دو گزینه برای ستاره بلژیکی سیتی / باشگاه دی‌بروینه در عربستان: النصر یا الاتحاد 2