شنبه 31 شهریور 1403

دکو:/ ژاوی و انریکه هر دو DNA بارسا را دارند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دکو:/ ژاوی و انریکه هر دو DNA بارسا را دارند

دکو به صحبت‌های لوئیز انریکه در کنایه به ژاوی واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، در نشست مطبوعاتی پیش از بازی پاری سن ژرمن - بارسلونا، لوئیز انریکه در مورد اینکه بین او و ژاوی کدام یک DNA بارسلونا را دارند و معرف ارزش‌ها و فلسفه بازی بارسلونا هستند، پاسخ داد:««بدون شک، من. کاملا هم جدی هستم. کافی است به داده‌ها و عناوین نگاه کنید. به تعداد گل ها، مالکیت توپ و فاکتورهای دیگر. اگرچه افرادی هستند که خلاف این فکر می‌کنند.»

این مصاحبه باعث واکنش‌های بسیاری شد و برخی گفتن آن را آن هم دقیقا در روز پیش از تقابل این دو مربی اشتباه دانستند و از مربی پی‌اس‌جی انتقاد کردند.

البته دقایقی پیش از بازی ژاوی و انریکه در تونل استادیوم پارک دو پرنس همدیگر را ملاقات و در آغوش گرفتند تا نشان دهند برخلاف گفته‌های رسانه‌ها، کدورتی بین آنها نیست.

دکو، مدیر ورزشی بلوگرانا هم لحظاتی پیش از شروع بازی در مصاحبه‌ای گفت:«ژاوی و لوئیس انریکه دوست‌های هستند. هر دو دی‌اِن‌اِی بارسلونا را دارند. هر دو لحظات خوبی را برای بارسلونا ساخته‌اند و هواداران آنها را دوست دارند. نشانه خوبی است که بارسا تاثیر مهمی در جهان فوتبال دارد. خیلی خوب است که می‌بینیم 4 مربی با دی‌اِن‌اِی ما در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان حضور دارند.»

دکو:/ ژاوی و انریکه هر دو DNA بارسا را دارند 2