یک‌شنبه 10 تیر 1403

دیه‌گو ریباس:/ وینیسیوس می‌تواند رهبر رئال و برزیل باشد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دیه‌گو ریباس:/ وینیسیوس می‌تواند رهبر رئال و برزیل باشد

دیه‌گو ریباس، بازیکن سابق تیم ملی برزیل، به تمجید از وینیسیوس جونیور پرداخت و او را شایسته دریافت توپ طلا دانست.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با ستاره‌های برزیلی خود در خط حمله، فصل درخشانی را پشت سر گذاشت و نکته هیجان‌انگیز این است که در فصل آینده اندریک، دیگر ستاره برزیلی نیز به آنها اضافه خواهد شد. در روزهایی که بسیاری وینیسیوس جونیور را مستحق دریافت توپ طلا می‌دانند، دیه‌گو ریباس هم از او حمایت کرد.

ریباس گفت:«وینیسیوس به خاطر عملکردی که داشته، شایسته توپ طلا است. او نه تنها به صورت فردی، بلکه در کارهای تیمی نیز عالی عمل کرده است. او بازیکنی است که آماده است تا رهبر هر تیمی باشد. او بر بسیاری از سختی‌ها غلبه کرده و درخشان عمل کرده است. او به عنوان یک فرد و یک بازیکن درخشیده است. او قطعاً بدون نیمار هم خوب بازی خواهد کرد، اما زمانی که با نیمار باشد، عملکرد بهتری خواهد داشت.»

ریباس درباره رودریگو اظهار گفت:«رودریگو باید در رئال مادرید بماند. او بسیار خوب بازی می‌کند و به تازگی لیگ قهرمانان را برده است. او بازیکنی است که می‌تواند در هر پستی بازی کند و این به او مزیت می‌دهد. رئال مادرید همیشه تیمی با کیفیت بالا، با بازیکنان قوی و رقابت زیاد خواهد داشت.»

دیه‌گو ریباس در مورد اندریک نیز افزود:«بازی کردن مهم‌تر از سن است. اگر مربی برزیل معتقد باشد که آنچه اندریک در زمین ارائه می‌دهد برای او کافی است تا بازیکن اصلی باشد، باید بازی کند. مهم نیست که 17،18 یا 30 ساله باشد. اگر او آماده است، باید بازی کند، البته تصمیم اصلی با مربی است.»

دیه‌گو ریباس:/ وینیسیوس می‌تواند رهبر رئال و برزیل باشد 2
دیه‌گو ریباس:/ وینیسیوس می‌تواند رهبر رئال و برزیل باشد 3