جمعه 14 اردیبهشت 1403

دیوان محاسبات مجلس

دیوان محاسبات مجلس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، موضوع اصلاح ساختار بودجه از مباحثی است که رهبر انقلاب از سالیان پیش تاکید ویژه‌ای را نسبت به این موضوع داشتند، به عنوان مثال سال 1375 در دیدار اعضای کمیسیون دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی و مسؤولان دیوان محاسبات، بودجه عمومی کشور را بخش مهمی از ثروت جامعه و وسیله‌ای برای اداره کشور و حیات ملت خواندند و فرمودند: «اگر خدای ناکرده براثر بی‌دقتی، بی‌ملاحظگی،...

خبرگزاری مهر

در گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید شد که ضرورت دارد بانک مرکزی در اسرع وقت نسبت به رفع موانع موجود در مسیر حواله کرد ارز دارو و تجهیزات پزشکی اقدام کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سلمان اسحاقی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان در جلسه علنی امروز (دوشنبه 29 خرداد) مجلس سومین گزارش این کمیسیون در مورد بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در دو حوزه واردات و ترخیص تجهیزات پزشکی و مدیریت بازار دارویی کشور را با استناد به ماده 107 آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی به شرح زیر قرائت کرد. «مقدمه: نتایج بررسی‌های صورت گرفته در کمیسیون بهداشت...

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس جدید دیوان محاسبات مجلس گفت: تمام مدیران دیوان باید تا ریال آخر اعتبارات را در شهرستان‌ها هزینه کنند و اجازه نخواهیم داد پروژه‌های دارای اعتبار به بهانه رعایت استاندارد متوقف شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جدید دیوان محاسبات مجلس گفت: تمام مدیران دیوان باید تا ریال آخر اعتبارات را در شهرستان‌ها هزینه کنند و اجازه نخواهیم داد پروژه‌های دارای اعتبار به بهانه رعایت استاندارد متوقف شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گزینه پیشنهادی تصدی ریاست دیوان محاسبات گفت: اگر زنجیره نظارتی مجلس عمق بخشی شود هدررفت بیت‌المال کاهش یافته و بودجه در جای درستی هزینه می‌شود.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس «کمیته دیوان محاسبات» مجلس گفت: کمیسیون برنامه و بودجه فردا، دو گزینه نهایی تصدی دیوان محاسبات را انتخاب خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به جلسه عصر امروز کمیته دیوان محاسبات مجلس برای انتخاب گزینه‌های ریاست دیوان محاسبات کل کشور گفت: براساس آیین‌نامه داخلی مجلس، زمان انتخاب رئیس دیوان محاسبات در موعد مقرر افرادی که شرایط لازم را داشته باشند برای ریاست دیوان ثبت‌نام کرده و کمیته دیوان محاسبات، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مسئولیت دارد تا ثبت‌نام‌کنندگان...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس از انتخاب 4 کاندیدای ریاست دیوان محاسبات با رأی اکثریت اعضای کمیسیون متبوعش خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کمیته دیوان محاسبات و امور مالی مجلس شورای اسلامی از انتخاب چهار کاندیدای ریاست دیوان محاسبات در جلسه امروز این کمیته خبر داد.

خبرگزاری دانا

رئیس کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس با اشاره به انصراف تعدادی از داوطلبان تصدی ریاست دیوان محاسبات گفت: در جلسه این کمیته برنامه 6 نفر از داوطلبان باقی مانده بررسی شد.