پنج‌شنبه 14 تیر 1403

دیوگو کاستا: این بهترین بازی زندگی‌ام بود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دیوگو کاستا: این بهترین بازی زندگی‌ام بود

دیوگو کاستا، دروازه‌بان پرتغال، از بازی با اسلوونی به‌عنوان بهترین مسابقه زندگی‌اش نام برد.

به گزارش "ورزش سه"، در بازی حساس میان پرتغال و اسلوونی که با تساوی 0-0 در وقت‌های قانونی و اضافه به پایان رسید و به ضربات پنالتی کشیده شد، دیوگو کاستا، دروازه‌بان پرتغال، با عملکردی درخشان توانست سه پنالتی اسلوونی را مهار کند و عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آورد. پس از این بازی، کاستا در مصاحبه‌ای به بیان احساسات و تجربیات خود پرداخت.

کاستا در خصوص یکی از مهارهای مهم خود و دفع شوت ششکو در مصاف تک به تک گفت:«وقتی ضربه ششکو را در وقت‌های اضافه گرفتم، حس کردم که باید از پایم کمک بگیرم. زبان بدن او را خواندم و توانستم به تیم کمک کنم.»

کاستا این بازی را به عنوان بهترین بازی زندگی خود توصیف کرد و افزود:«این احتمالاً بهترین بازی زندگی‌ام بود. من تمرکز کردم که کاری که باید انجام دهم را انجام دهم. با احساساتم پیش رفتم. البته ما آنالیز پنالتی‌زنان را انجام داده بودیم، اما بازیکنان تغییر می‌کنند و روش شوت‌زنی‌شان عوض می‌شود. خیلی خوشحال و هیجان‌زده‌ام که توانستم به تیم کمک کنم.»

کاستا به اهمیت باور و ایمان به پیروزی اشاره کرد و گفت:«ما همه بعد از خراب شدن ضربه پنالتی رونالدو، احساس کردیم که باید به باور و ایمان خود ادامه دهیم. تا آخرین لحظه باور داشتیم و الان همه ما بسیار خوشحالیم.»

در این بازی، کاستا با مهار سه پنالتی از بازیکنان اسلوونی، نقش حیاتی در پیروزی پرتغال ایفا کرد و توانست تیم خود را به مرحله بعدی رقابت‌ها برساند.

دیوگو کاستا: این بهترین بازی زندگی‌ام بود 2