یک‌شنبه 1 مهر 1403

رئال مادرید

رئال مادرید

وب‌گاه ورزش سه

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، می‌گوید که لوکاس واسکز، لوکا مودریچ و فدریکو والورده اولین کسانی بودند که از تصمیمش مطلع شدند.

خبرگزاری دانشجو

جدایی کیلیان ام‌باپه از پاری‌سن‌ژرمن قطعی شده است و به احتمال خیلی زیاد خبر پیوستنش به رئال مادرید به‌زودی اعلام خواهد شد. ام‌باپه با آنکه روز‌های درخشانی را با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن پشت سر گذاشت، اما نحوه جدایی او با انتقاد‌های زیادی همراه شد. به نقل از لوپاریزین، این بار نوبت به امانوئل پتی رسید تا به انتقاد از رفتار‌های ام‌باپه پردازد. ستاره سابق فرانسوی‌ها گفت: ام‌باپه خسته‌کننده...

وب‌گاه ورزش سه

متس هوملس، ستاره بوروسیا دورتموند، قرار است تابستان این باشگاه را ترک کند و دو تیم سری آ به شدت به جذب این مدافع علاقه‌مند هستند

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد سیانکی، گزارشگر ورزشی صداوسیما در کافه خبر درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازیکن اسبق استقلال گفت: متاسفانه فوتبالی که از استقلال در دیدار با نساجی شاهد بودیم به هیچ عنوان شبیه تیمی که قهرمانی را می‌خواهد نبود.

وب‌گاه ورزش سه

رئال مادرید طبق ادعای مارکا پیشنهاد تمدید قرارداد تا 2025 را به لوکاس واسکز ارائه داد.

وب‌گاه ورزش سه

اتحادیه فوتبال انگلیس (FA) در صورتی که تیم ملی این کشور همچنان در یورو 2024 به رقابت بپردازد، فرایند رای دادن در انتخابات سراسری انگلیس را به بازیکنان یادآوری خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

جمعه 9 اکتبر 2015 یورگن کلوپ با لبخندی بر لب و عینکی بر چشم اولین نشست خبری‌اش را به‌عنوان سرمربی لیورپول برگزار کرد.

وب‌گاه فرارو

رونالدو 39 ساله در دسامبر 2022 از فوتبال اروپا خداحافظی کرد و به تیم النصر عربستان پیوست. گرچه دیگر در بالاترین سطح بازی نمی‌کند، اما این ستاره سابق منچستریونایتد همچنان درآمد کلانی دارد.

وب‌گاه ورزش سه

ستاره سابق رئال که در کهکشانی های شماره یک رئال حضور داشت، معتقد است تیم فعلی رئال چند پله بالاتر از آن تیم است.

وب‌گاه ورزش سه

مانوئل پیگرینی، سرمربی بتیس، در نشست خبری پیش از بازی مقابل رئال مادرید در مورد آخرین بازی فصل و خداحافظی تونی کروس از جمع مادریدی‌ها صحبت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

طبق ادعای رسانه های فرانسوی، پی اس جی مذاکراتش با لنی یورو، مدافع لیل و هدف بزرگ تابستانی رئال، را شروع کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

سرخیو راموس از گل تاریخی خودش به اتلتیکو در فینال لیگ قهرمانان 2014 حرف زد.

وب‌گاه عصر ایران

اگر وضعیت بارسا و رئال مادرید را پس از جدایی مسی و رونالدو از این دو تیم مقایسه کنیم، به خوبی معلوم می‌شود که بارسا در غیاب مسی، بسی چیزها را از دست داده. مهم‌ترین آن‌ها، شخصیت لازم برای بزرگی کردن در لیگ قهرمانان اروپا است.

وب‌گاه ورزش سه

دیه‌گو سیمئونه اعتراف کرد که با وجود تیمی مثل رئال مادرید، تصور قهرمانی اتلتیکو در لیگ قهرمانان بسیار دشوار و بیهوده است.

وب‌گاه ورزش سه

خوان لاپورتا دوشنبه وقتی روی تخت بیمارستان بود، برای اولین بار به ژاوی گفت که اخراجش قطعی است.