سه‌شنبه 3 مهر 1403

رئال مادرید

رئال مادرید

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گفت: همه تصور می‌کردند که ما مرده‌ایم اما رئال هرگز نمی‌میرد.

وب‌گاه ورزش سه

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، ادعای جالبی را پس از بازی برابر منچستر سیتی مطرح کرد.

وب‌گاه ورزش سه

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، از پیروزی تیمش برابر منچسترسیتی بسیار خوشحال است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جدال پپ و کارلتو در اتحاد مطابق انتظار‌ها پیش رفت و توپ و میدان در اختیار سیتیزن‌ها بود، اما در همان نیمه نخست رودریگو باز هم پپ را آزار داد و روی یک ضد حمله گل اول مادریدی‌ها و چهارمین گل خودش به منچسترسیتی را به ثمر رساند. پس از گل فشار شاگردان گواردیولا بیشتر شد و شدت فشار‌ها در 10 دقیقه پایانی بالاخره مادریدی‌ها را دچار اشتباه کرد و دفع ناقص...

خبرگزاری تسنیم

یک مقام ارشد دولت فرانسه به خبر جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن واکنش نشان داد.

وب‌گاه ورزش سه

الساندرو دل پیرو، اسطوره فوتبال ایتالیا، معتقد است که کیلیان امباپه فصل آینده با رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی مقابل منچسترسیتی به‌عنوان آخرین تیم جواز صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

وب‌گاه عصر ایران

تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با غلبه بر منچسترسیتی و آرسنال به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.

وب‌گاه ورزش سه

پپ گواردیولا از بازیکنان منچسترسیتی تشکر کرده و از عملکرد آن‌ها مقابل رئال مادرید راضی است.

وب‌گاه ورزش سه

توماس توخل می‌گوید بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های سال‌های اخیر خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، اعلام کرد به دلیل شکست قهرمان اروپا در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ به تیمش افتخار می‌کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فوتبال رئال رئال مادرید با شکست منچسترسیتی در ضربات پنالتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

وب‌گاه ورزش سه

برناردو سیلوا به عنوان یکی از ستاره‌های برجسته منچسترسیتی، امشب در بازی مقابل رئال مادرید تاثیر زیادی در ناکامی صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم رئال مادرید با عبور از منچسترسیتی راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئال مادرید با عبور از منچسترسیتی در ضربات پنالتی، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نبرد منچسترسیتی و رئال‌مادرید در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به پنالتی رسید و در این ضربات شاگردان کارلو آنچلوتی با غلبه بر مدافع عنوان قهرمانی حریف بایرن شدند.