جمعه 30 شهریور 1403

رئال مادرید

رئال مادرید

وب‌گاه مشرق نیوز

فوق‌ستاره پرتغالی فوتبال جهان پس از اعلام ارزش وی در یکی از تارنماهای معتبر ارزش‌گذاری بازیکنان فوتبال جهان، صفحه این تارنمای فوتبالی را در شبکه اجتماعی اینستاگرام بلاک کرد!

وب‌گاه ورزش سه

با پایان مرحله پلی آف، چهره همه تیم های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد.

وب‌گاه ورزش سه

کار رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات تمام نشده و ممکن است در روزهای باقیمانده این باشگاه فعالیت‌هایی داشته باشد.

وب‌گاه ورزش سه

مارکوس آلونسو، مدافع چپ بارسلونا در انتقالی آزاد، راهی سلتاویگو شد.

وب‌گاه ورزش سه

هوش مصنوعی رقبای دو غول فوتبال اسپانیا، بارسلونا و رئال مادرید را در مرحله اول فرمت جدید لیگ قهرمانان پیش‌بینی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

دنیای فوتبال در شوک مرگ خوان ایزکیردو، فوتبالیستی که در زمین مسابقه بیهوش شده بود فرو رفته و بسیاری به این حادثه واکنش نشان دادند.

وب‌گاه ورزش سه

با وجود انتقادهایی که از عملکرد امباپه در دو بازی اول فصل با پیراهن رئال مطرح شده مدیران و کادر فنی باشگاه به او اعتماد کامل دارند.

وب‌گاه ورزش سه

فرلان مندی پس از محرومیت دریافت کارت قرمز در بازی هفته اول، به لیست رئال مادرید برای بازی هفته سوم اضافه شد.

وب‌گاه ورزش سه

وینیسیوس جونیور به هواداران در اسپانیا هشدار داد و گفت در صورت ادامه شعارهای نژادپرستان رئال مادرید تیمش را از زمین بیرون می‌کشد.

خبرگزاری تسنیم

برخی رسانه‌ها از پیشنهاد یک میلیارد یورویی تیم فوتبال الاهلی عربستان برای جذب وینیسیوس جونیور برزیلی خبر دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک روزنامه اسپانیایی از احتمال حضور ستاره اسبق تیم ملی فرانسه و سرمربی پیشین تیم رئال مادرید در عربستان و هدایت تیم فوتبال النصر خبر داد.

وب‌گاه فرارو

فوق‌ستاره پرتغالی فوتبال جهان پس از اعلام ارزش وی در یکی از تارنما‌های معتبر ارزش‌گذاری بازیکنان فوتبال جهان، صفحه این تارنمای فوتبالی را در شبکه اجتماعی اینستاگرام بلاک کرد!

وب‌گاه تابناک

«زیدان گزینه هدایت النصر شد»، این گزارش امروز (سه شنبه) شبکه الچرینگیتو اسپانیا از سرمربی آینده رقیب استقلال و پرسپولیس در آسیاست. زیدان با کسب 11 جام قهرمانی با رئال مادرید سومین مربی پرافتخار تاریخ باشگاه اسپانیایی به شمار می‌آید.

وب‌گاه فرارو

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، سرانجام به شایعات پیرامون پیشنهاد یک میلیارد دلاری برای انتقال به لیگ حرفه‌ای عربستان پاسخ داد.

وب‌گاه فرارو

زوج طلایی فوتبال جهان، زین الدین زیدان و کریستیانو رونالدو، قرار است دوباره به هم بپیوندند. این بار نه در رئال مادرید، بلکه در باشگاه النصر عربستان.