شنبه 31 شهریور 1403

رئال مادرید

رئال مادرید

وب‌گاه ورزش سه

دیدار کرواسی و ایتالیا در هفته سوم دور گروهی رقابت‌های یورو 2024، برای لوکا مودریچ تبدیل به یک مسابقه دراماتیک شد.

خبرگزاری تسنیم

کاپیتان کهنه‌کار تیم فوتبال کرواسی با کامی تلخ، جایزه بهترین بازیکن میدان نبرد تیمش با ایتالیا در گروه مرگ یورو 2024 را دریافت کرد.

وب‌گاه عصر ایران

لوکا مودریچ، ستاره باسابقه رئال مادرید، با گلزنی در دیدار مقابل ایتالیا، رکورد مسن‌ترین گلزن تاریخ یورو را به نام خود ثبت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم فوتبال الغرافه قطر که برای صعود به لیگ نخبگان آسیا تلاش می‌کند، خوسلو، ستاره تیم رئال مادرید را به خدمت گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

فران تورس، ستاره تیم ملی اسپانیا، با گلی که برای این تیم برابر آلبانی به ثمر رساند نامش را به عنوان ستاره تیمش در یورو 2024 مطرح کرد.

وب‌گاه ورزش سه

رود فن نیستلروی، ستاره سابق منچستریونایتد، آماده است تا بار دیگر و این بار به عنوان کمک مربی در این تیم حضور پیدا کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از راه رفتن کنار گاوها در روستا تا سرمربیگری در بارسلونا. داستان کیکه ستین، شاید کمی شبیه به داستان مائوریتزیو ساری باشد. کیکه ستین سرمربی جدید پرسپولیس خواهد بود. باشگاه پرسپولیس طی روزهای اخیر مذاکرات فشرده ای با کیکه ستین، سرمربی سابق بارسلونا داشته و درنهایت امشب با این سرمربی مشهور اسپانیایی به توافقات نهایی رسید تا او برای فصل آینده هدایت سرخ پوشان را برعهده داشته باشد.

وب‌گاه ورزش سه

دستمزد پیشنهادی الغرافه به خوسلو، مهاجم رئال مادرید، چهار برابر دستمزد دریافتی او در این تیم است.

وب‌گاه ورزش سه

الی مک‌کوئیست، اسطوره باشگاه رنجرز، به جود بلینگام ستاره جوان تیم ملی انگلیس هشدار داد.

وب‌گاه ورزش سه

ترکیب اسپانیا و آلبانی برای یکی از بازی‌های حساس گروه مرگ یورو 2024 اعلام شد.

وب‌گاه عصر ایران

باشگاه تراکتور در اقدامی عجیب، مذاکرات خود را با داوید بتونی، دستیار سابق زیدان در رئال مادرید، برای تصدی پست سرمربیگری این تیم آغاز کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

زین‌الدین زیدان، اسطوره فرانسه و رئال مادرید، تولد 52 سالگی را در کنار خانواده‌اش جشن گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، با انتقالی به ارزش 180 میلیون یورو به رئال مادرید، رکورد گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال در زمان انتقال به تیم جدید را شکست.

وب‌گاه عصر ایران

خوسلو، مهاجم اسپانیایی رئال مادرید، که فصل گذشته با این تیم قهرمان لالیگا شد، در تصمیمی غیرمنتظره، به تیم الغرافه قطر پیوست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رومانو در خبری اعلام کرد که خوسلو، مهاجم رئال مادرید که فصل گذشته قهرمان این تیم بود، تصمیم گرفته که به الغرافه قطر بپیوندد. قرارداد خوسلو با باشگاه قطری نهایی شده و این مهاجم به زودی راهی این کشور خواهد شد. تصمیم خوسلو مبنی بر ترک مادرید در حالی گرفته شد که آنچلوتی می‌خواست او بماند. انتهای پیام /

وب‌گاه ورزش سه

نیمار در جدیدترین مصاحبه‌اش بی‌اعتنا به اندریک، ستاره جدید رئال، از یک پدیده دیگری برزیلی به عنوان ستاره بزرگ آینده نام برد.