شنبه 31 شهریور 1403

رئال نه 9 دارد، نه پنالتی زن / بنزما رفت، همه چیز را هم با خودش برد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رئال نه 9 دارد، نه پنالتی زن / بنزما رفت، همه چیز را هم با خودش برد!

با رفتن کریم بنزما از رئال مادرید حالا به وقت ضربات پنالتی، هواداران رئال مادرید بیش از گذشته ترس از دست رفتن آن را دارند و این مشکل بزرگ این روزهای رئال است.

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما از رئال رفت و با او علاوه بر حداقل 40 گل در فصل، اطمینان در هنگام ضربات پنالتی هم رفت. حالا رئال مادرید یک مشکل اساسی دارد.

در بازی اخیر برابر سلتا رودریگو توسط ایوان ویار سرنگون شد و داور در اعلام پنالتی تردید نکرد. این بازیکن برزیلی پس از تعارف لوکا مودریچ پشت توپ قرار گرفت و ضربه اش را هدر داد. او هرگز در وقت قانونی از فاصله 11 متری ضربه اش را از دست نداده بود ولی در بازی یک چهارم نهایی جام جهانی بین برزیل و کرواسی، یکی از برزیلی هایی بود که پنالتی اش را خراب کرد و باعث حذف سلسائو شد.

ضربه ای که رودریگو برابر سلتا از دست داد، آنچلوتی را سخت آزرده خاطر کرد. او فریاد زده بود مودریچ پشت توپ بایستد ولی خبر نداشت که ستاره کروات خودش پنالتی را به رودریگو داده است. پس از پنالتی ای که وینیسیوس در ال کلاسیکوی پیش فصل از دست داد، این بار نوبت به رودریگو رسید تا مشخص شود رئال بدون بنزما واقعا در پنالتی ها مشکل دارد.

از پنج پنالتی زن فصل گذشته، سه نفر دیگر در رئال نیستند. به غیر از کریم، که 9 پنالتی از 10 پنالتی اش را گل کرد، مارکو آسنسیو و ادن هازارد نیز از رئال رفته اند. هر دو یک پنالتی در فصل گذشته زدند ولی توپ وارد دروازه نشد. دو نفر دیگر عبارتند از رودریگو (گلزنی برابر سلتیک، لایپزیش و بارسا) و مودریچ (گلزنی به رایو و لایپزیش و ناکامی برابر الاهلی) هستند.

همانطور که کارلتو تصریح کرد، وینیسیوس و والورده نیز پنالتی تمرین می کنند. فعلا روی کاغذ به ترتیب وینیسیوس، مودریچ و رودریگو پنالتی زنان رئال هستند.

زمانی در رئال کریستیانو رونالدو و سرخیو راموس پنالتی‌زن‌های اول بودند و وقتی پشت توپ قرار می گرفتند، اطمینان بالایی در گل شدن پنالتی وجود داشت ولی رئال حالا به خوبی می داند که از این حیث دچار مشکل شده است.

رئال نه 9 دارد، نه پنالتی زن / بنزما رفت، همه چیز را هم با خودش برد! 2
رئال نه 9 دارد، نه پنالتی زن / بنزما رفت، همه چیز را هم با خودش برد! 3
رئال نه 9 دارد، نه پنالتی زن / بنزما رفت، همه چیز را هم با خودش برد! 4
رئال نه 9 دارد، نه پنالتی زن / بنزما رفت، همه چیز را هم با خودش برد! 5