چهارشنبه 4 مهر 1403

رئال یک روز بیشتر استراحت می‌کند / زمان ال‌کلاسیکو مشخص شد: بارسا شاکی است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رئال یک روز بیشتر استراحت می‌کند / زمان ال‌کلاسیکو مشخص شد: بارسا شاکی است

لالیگا تاریخ و زمان برگزاری اولین ال‌کلاسیکوی فصل را اعلام کرد. روز 26 اکتبر (5 آبان) ساعت 21 به وقت اسپانیا.

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره تاریخ و زمان دقیق برگزاری یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل اعلام شد. دو غول فوتبال اسپانیا، رئال مادرید و بارسلونا روز 26 اکتبر (5 آبان) در هفته یازدهم لالیگا در استادیوم برنابئو به مصاف هم می‌روند.

در هفته پیش از ال‌کلاسیکو، هر دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا بازی دارند. ال‌کلاسیکو روز شنبه برگزار می‌شود و رئال سه‌شنبه هفته قبل در برنابئو با دورتموند روبرو می‌شود. بارسلونا روز چهارشنبه همان هفته در خانه‌اش میزبان بایرن مونیخ است.

جالب اینکه بعد از ال کلاسیکو هر دو تیم هفته بعد را استراحت دارند. چرا که در آن هفته بازی‌های کوپا دل‌ری برگزار می‌شود ولی رئال و بارسا از این مرحله وارد رقابتها نمی‌شوند.

دیدار برگشت دو تیم در نیم‌فصل دوم قرار است در نوکمپ برگزار شود. هنوز زمان و تاریخ دقیق این بازی اعلام نشده ولی گفته می‌شود بازی در نیم‌فصل دوم ساعت 16:15 خواهد بود. لالیگا برای بازی اول ال‌کلاسیکو بازار تلویزیونی آسیا را هدف گرفته و برای ال‌کلاسیکوی دوم نیم‌نگاهی به بازار آمریکا دارد.

از همین حالا جنجال درباره زمان و تاریخ برگزاری ال‌کلاسیکوی آبان‌ماه شروع شده است. هواداران بارسا می‌گویند رئال هفته پیش سه‌شنبه در اروپا بازی دارد ولی بارسلونا چهارشنبه به میدان می‌رود. در نتیجه رئالی‌ها یک روز بیشتر استراحت خواهند کرد و این ناقض بی‌طرفی در چنین مسابقه بزرگی است.

رئال یک روز بیشتر استراحت می‌کند / زمان ال‌کلاسیکو مشخص شد: بارسا شاکی است 2