یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

رئیسی: راه‌اندازی پتروشیمی گچساران نشانه تحقق شعار «ما می‌توانیم» است

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
رئیسی: راه‌اندازی پتروشیمی گچساران نشانه تحقق شعار «ما می‌توانیم» است

ایسنا نوشت: رئیس‌جمهور در مراسم آغاز عملیات راه‌اندازی پتروشیمی گچساران گفت: تحقق شعار ما می‌توانیم و امیدوارسازی مردم به اتمام کارهای نیمه‌تمام، گام بزرگی است.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در مراسم آغاز عملیات راه‌اندازی پتروشیمی گچساران بیان کرد: امروز در جهت افزایش اشتغال و رشد تولید گام بزرگی برداشته شده است.

او با تأکید بر اینکه تحقق شعار ما می‌توانیم و امیدوارسازی مردم به اتمام کارهای نیمه‌تمام، گام بزرگی است، ادامه داد: ایرانی بودن پروژه پتروشیمی و اشتغال 3 هزار نفر در این مجموعه، از افتخارات آن است.

رئیس‌جمهور افزود: مجتمع پتروشیمی خلیج‌فارس باید نیازهای استان کهگیلویه و بویراحمد را لحاظ کند. 2600 میلیارد تومان در برنامه مصوبات سفر برای مسئولیت‌های اجتماعی با هدف هزینه در استان دیده شده است.

رئیسی گفت: پتروشیمی گچساران دسترنج همین کارشناسان و کارگرانی است که با وجود سختی‌های فراوان، پتروشیمی را راه‌اندازی کردند.

او با تأکید بر اینکه بخش قابل توجهی از این پروژه در دو سال گذشته و به‌صورت شبانه‌روزی و در چند شیفت انجام شده است، بیان کرد: انگیزه و عشق و دلدادگی در محقق شدن این پروژه حرف اول را می‌زند، همه این‌ها در جهت تحقق شعار ما می‌توانیم است.

رئیس قوه مجریه گفت: در جمع‌آوری گازهای مشعل و تولید آن به مواد پتروشیمی همه ما باید تلاش کنیم.

رئیسی بیان کرد: باید با انسجام، اتحاد، انگیزه و علم و فن‌آوری کاری کرد که روزبه‌روز بر ثروت کشور افزوده شود.

بیشتر بخوانید:

216217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1790746