پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

مجتمع پتروشیمی

مجتمع پتروشیمی

خبرگزاری تسنیم

یک مقام مسئول گفت: درسال جهش تولید با مشارکت مردم، مجتمع پتروشیمی کوروش به دومین تولید کننده بزرگ پی وی سی کشور پس از پتروشیمی اروند تبدیل می شود.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست مازندران گفت: اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست مازندران به عنوان نهاد نظارتی، در ماه‌های اخیر چند مرتبه درباره بازپس‌گیری زمین «پتروشیمی میانکاله» با مدیریت امور اراضی استان مکاتبه کرده است، اما تا کنون به نامه‌نگاری‌های ما پاسخ نداده است.

خبرگزاری دانشجو

زیان انباشه مجتمع پتروشیمی آبادان در سال‌های اخیر باعث بروز مشکلات متعددی برای 1500 کارگر و مهندس و بروز مشکلاتی از قبیل به تأخیر افتادن پرداخت حقوق آنها، افزایش تعداد طلبکاران و تأخیر در روند تولید و کمیت آن شده است. اسفندماه سال گذشته عارف نوروزی مدیرعامل شستا در سفری به آبادان و بازدید میدانی از این مجتمع بحرانزده و گفت‌وگو با جمعی از کارکنان و شنیدن گلایه‌های کارگران معترض این...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، زیان انباشه مجتمع پتروشیمی آبادان در سال‌های اخیر باعث بروز مشکلات متعددی برای 1500 کارگر و مهندس و بروز مشکلاتی از قبیل به تأخیر افتادن پرداخت حقوق آنها، افزایش تعداد طلبکاران و تأخیر در روند تولید و کمیت آن شده است. اسفندماه سال گذشته عارف نوروزی مدیرعامل شستا در سفری به آبادان و بازدید میدانی از این مجتمع بحرانزده و گفت وگو با جمعی از کارکنان...

خبرگزاری تسنیم

برخی خبرها و مستندات حکایت از آن دارد که با تشکیل کارگروه رفع مشکلات پتروشیمی آبادان ظرف مدت دو ماه اخیر، بخشی از زیان انباشه این مجتمع جبران شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه الف

رئیس‌جمهور در سال 1402، 10 سفر استانی و 10 سفر پروژه‌ای به نقاط مختلف کشور داشت. در این 20 سفر، علاوه بر پیگیری مصوبات سفرهای استانی دور اول، پروژه‌های بزرگ استانی و طرح‌های نیمه‌تمام به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر نفت گفت: در آغاز سال 1403 شاهد گشایش پنج مجتمع پتروشیمی با افزایش ظرفیت سالانه 8 میلیون تن در کشور خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی از قطع شدن گاز اکثر پتروشیمی‌هایی که از گاز متان استفاده می‌کنند به علت برودت هوا خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: نسخه جدید سند توسعه و تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی، همراه با موارد تکمیلی بیشتر شامل رویکردهای کلان راهبردی، آمار به‌روز بازار محصولات پتروشیمی و... در مراحل نهایی طراحی قرار دارد.

وب‌گاه عصر ایران

شرکت انرژی قطر پیشتر در ژانویه 2023، توافقنامه‌هایی برای سرمایه گذاری نهایی با شرکت پتروشیمی «شفرون فیلیپس» امضا کرد و دو طرف شرکت مشترکی تاسیس کردند که 70 درصد از آن متعلق به شرکت انرژی قطر و 30 درصد از آن متعلق به شرکت شفرون فیلیپس است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید غلامحسین گرشاسبی در حاشیه نمایشگاه ایران پتروکم با اشاره به اینکه احداث واحد پتروشیمی ایلام مدت 17 سال در دولت‌های مختلف به طول انجامید اظهار کرد: با توجه به اینکه در امکان سنجی اقتصادی یک طرح عادی در کشور حدود 36 ماه و یک طرح سنگین 48 ماه نیاز به زمان برای احداث دارد متاسفانه احداث این واحد پتروشیمی 17 سال طول کشید. وی با اشاره به چالش‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی، گفت: فعالیت تمامی جایگاه‌های عرضه CNG در سراسر استان به مدت 24 ساعت تعطیل شد، همچنین فعالیت سالن‌های ورزشی و فرهنگی سطح استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر بررسی و مقابله با آلودگی‌های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست، از درخشش این سازمان در دریا و اقیانوس در دوران بعد از انقلاب اسلامی خبر داد.