یک‌شنبه 6 آبان 1403

رئیس بارسا بازیکنانش را تشویق کرد: فینالیست شوید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رئیس بارسا بازیکنانش را تشویق کرد: فینالیست شوید!

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، ساعتی پیش از دیدار این تیم با اوساسونا در جام حذفی در هتل محل اقامت بارسایی‌ها حاضر شد تا به تیم ژاوی روحیه بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا رئیس بارسلونا تیمش را در شهر ریاض تنها نگذاشت و امروز صبح با پروازی اختصاصی خودش را به پایتخت عربستان رساند تا در ساعت‌های باقی‌مانده تا دیدار امشب مقابل اوساسونا در کنار تیم باشد.

گزارش‌ها حاکی است لاپورتا بلافاصله بعد از ورود به شهر ریاض به هتل ماریوت رفت و ناهار را با ژاوی و ستاره‌های بارسا خورد.

لاپورتا با ژاوی دیداری گرم و صمیمانه داشت و بعد از تمام شدن ناهار بازیکنان برای آنها سخنرانی کوتاهی کرد. رسانه‌های کاتالان از سخنرانی انگیزشی رئیس لاپورتا برای بازیکنان بارسا صحبت می‌کنند و امیدوارند این صحبت‌های او انگیزه کافی برای بازی امشب را به بلوگرانا داده باشد.

لاپورتا بعد از سخنرانی کردن برای بازیکنان بارسا تک به تک به آنها دست داد و با هر بازیکن گپ و گفت کوتاهی داشت. او سپس به‌صورت جداگانه با ژاوی جلسه‌ای کوتاه داشت و سپس سالن را ترک کرد.

با توجه به اینکه رئال مادرید دیشب در اولین نیمه‌نهایی سوپرجام موفق شد اتلتیکو را پشت سر بگذارد و به فینال برسد بارسلونا در صورتی که امشب اوساسونا را شکست دهد در فینال باید در یک ال‌کلاسیکو به مصاف رقیب تاریخی‌اش برود.

رئیس بارسا بازیکنانش را تشویق کرد: فینالیست شوید! 2