سه‌شنبه 10 مهر 1403

رابرتسون: هیچکس به فکر فوتبالیست‌ها نیست!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رابرتسون: هیچکس به فکر فوتبالیست‌ها نیست!

اندرو رابرتسون، مدافع لیورپول هم به جمع معترضان بلند بالای تقویم شلوغ این فصل مسابقات فوتبال در اروپا اضافه شد.

به گزارش "ورزش سه"، در یک ماه اخیر بازیکنان مختلفی در فوتبال اروپا نسبت به تقویم شلوغ مسابقات فوتبال در فصل جاری با توجه به تغییر فرمت مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها معترض بودند. برخی بازیکنان از جمله رودری هافبک منچسترسیتی حتی فیفا را تهدید به اعتصاب بازیکنان کردند. اتفاقی که واکنش‌های مثبت و البته منفی زیادی را در پی داشت.

در همین راستا، اندرو رابرتسون مدافع چپ لیورپول نیز آخرین بازیکنی است که در گفت‌وگو با دیلی میل شدیدا از این موضوع انتقاد کرده است. رابرتسون در این باره گفت: "اگرچه هرگز از بازیکنان قبل از برنامه‌ریزی مسابقات پرسیده نمی‌شود، اما این حق ماست که به این مسئله معترض باشیم.

فرمت لیگ قهرمانان عوض شده است، باید در مدل جدید جام جهانی باشگاه‌ها نیز به میدان برویم. همه ما عاشق فوتبال بازی کردن هستیم، اما انتظار داریم سازمان‌هایی که در طرح‌ریزی مسابقات نقش دارند، درخصوص برگزاری مسابقات حداقل یک مشورت از بازیکنان هم بگیرند.

با این حال چاره‌ای نداریم تا به خاطر عشق و علاقه هواداران به فوتبال، با تمام وجود در مسابقات حاضر شویم و آنها را خوشحال کنیم.

بر کسی پوشیده نیست که فوتبال برای هواداران است، اما این وسط برخی سازمان‌ها به خاطر کسب درآمد بیشتر، فشار زیادی به ما بازیکنان وارد می‌کنند. بی آنکه حتی از ما سوال بپرسند که موافق چنین طرح‌هایی هستیم یا خیر."

رابرتسون: هیچکس به فکر فوتبالیست‌ها نیست! 2