یک‌شنبه 6 آبان 1403

رافا مارکز رفیقش را به بارسا اتلتیک آورد / اسطوره بارسا به کادر فنی بلوگرانا اضافه شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رافا مارکز رفیقش را به بارسا اتلتیک آورد / اسطوره بارسا به کادر فنی بلوگرانا اضافه شد

رافا مارکز، سرمربی تیم دوم بارسلونا، همبازی قدیمی‌اش جولیانو بلتی که از اسطوره‌های بارسا است را به عنوان دستیار به کادر فنی بارسا اتلتیک اضافه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رافا مارکز از اسطوره‌های باشگاه بارسا در حال حاضر سرمربی تیم دوم باشگاه، بارسا اتلتیک، را بر عهده دارد. به درخواست او امروز جولیانو بلتی یکی دیگر از اسطوره‌های بلوگرانا به عنوان دستیار به کادر فنی بارسا اتلتیک اضافه شد.

بلتی که برزیلی است در سالهای درخشش در بارسا به عنوان دفاع راست از سال 2004 تا 2007 پیراهن این تیم را به تن می‌کرد. بلتی اما بیشتر به خاطر یک گل ویژه در خاطره بارسایی‌ها ماندگار شده است. او در فینال چمپیونزلیگ 2006 گل پیروزی‌بخش بارسا را به ثمر رساند تا بلوگرانا آرسنال را 2-1 شکست داده و فاتح جام شود.

گل جولیانو بلتی به آرسنال در فینال چمپیونزلیگ 2006 که بارسا را به قهرمانی رساند

مارکز و بلتی در آن سالها همبازی بودند و رفاقتی صمیمی بین‌شان برقرار بود. سرمربی مکزیکی بارسا اتلتیک امروز بلتی را به عنوان دستیار به کادر فنی خود اضافه کرد. این اولین تجربه مربی‌گری بلتی نیست و این مربی برزیلی در ماه‌های اخیر در تیم جوانان بارسا همین سمت را عهده‌دار بود.

بلتی بعد از بازنشستگی مثل مارکز تصمیم گرفت وارد دنیای مربی‌گری شود و در سال 2021 اولین پستش را به عنوان دستیار سرمربی کروزیروی برزیل قبول کرد. وقتی رونالدوی برزیلی به این تیم پیوست بلتی را اخراج کرد و او در سال 2022 سرمربی تیم زیر 20 سال سائو پائولو شد و سپس به بارسا آمد و به تیم جوانان پیوست.

رافا مارکز رفیقش را به بارسا اتلتیک آورد / اسطوره بارسا به کادر فنی بلوگرانا اضافه شد 2