یک‌شنبه 1 مهر 1403

راموس: اگر به رئال گل بزنم شادی نمی‌کنم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
راموس: اگر به رئال گل بزنم شادی نمی‌کنم!

سرخیو راموس، کاپیتان سویا، می گوید اگر یکشنبه برابر رئال مادرید گل بزند، جشن نمی گیرد، اما اگر یک گل به سویا کمک کند تا یک برد حیاتی را به دست آورد، "خوشحال" خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، این مدافع برای اولین بار پس از ترک لوس بلانکوس و پس از سپری کردن 16 سال درخشان در مادرید، به عنوان بازیکن و کاپیتان سویا در جایگاه رقیب به سانتیاگو برنابئو بازخواهد گشت؛ جایی که در آن پنج قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و پنج عنوان لالیگا را به دست آورد.

راموس برای یک موقعیت احساسی آماده است و برای احترام به هواداران و باشگاه می خواهد کاری نکند که هواداران رئال را ناراحت شوند. اما او اعتراف می کند که اگر بتواند به تیم جدیدش سویا کمک کند تا سه امتیاز حیاتی را از آن خود کند، بسیار خوشحال خواهد شد.

راموس به "دی‌ای‌زد‌ان" گفت: "من برای هواداران و رئال مادرید احترام زیادی قائلم و اگر گل بزنم، شادی بعد از گل را انجام نمی‌دهم، اما اگر به اندازه کافی خوش شانس باشم که گل بزنم و آن گل برای پیروزی کافی باشد، خوشحال خواهم شد زیرا این سه امتیاز بسیار مهم خواهد بود.

من می خواهم احساس کنم که در خانه هستم زیرا سال های زیادی را در برنابئو گذراندم، مهمترین لحظات دوران حرفه ای ام، خاطرات فوق العاده ای از هواداران و هم تیمی هایم دارم. این لحظه بی نظیر و احساسی خواهد بود.

رئال مادرید هر سال برای بردن همه جام‌ها از بخت‌های اصلی است. این تیم لحظات خوبی را پشت سر می گذارد، صدرنشین است و بازیکنانی با کیفیت فوق العاده دارد. ما برنابئو و هوادارانش را به خوبی می شناسیم و سعی می کنیم بازی خوبی را در آنجا انجام دهیم. "

راموس در اوایل این فصل مقابل رئال مادرید به عنوان رقیب بازی کرد، زمانی که دو تیم در ماه اکتبر در اندلس به مصاف هم رفتند و بازی 1-1 به پایان رسید

بازگشت قبلی به برنابئو در اولین فصل حضور راموس در پاری سن ژرمن، زمانی که تیم ها در یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یکدیگر قرار گرفتند، مورد توجه قرار گرفته بود، اما مصدومیت ساق پا باعث شد که کاپیتان سابق رئال زود از بازی خارج شود.

راموس: اگر به رئال گل بزنم شادی نمی‌کنم! 2