شنبه 9 تیر 1403

رام و فولکروگ باید فیکس باشند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رام و فولکروگ باید فیکس باشند

حتما نباید لوتار ماتیوس یا اشتفان افنبرگ بگویند؛ فولکروگ و رام باید در ترکیب اصلی آلمان بازی کنند.

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی آلمان در دومین دقیقه وقت های تلف شده گل مساوی مقابل سوئیس را به ثمر رساند تا از برخورد احتمالی با انگلیس در یک هشتم نهایی قرار کند و البته با صدرنشینی پرستیژ خود را به عنوان میزبان تورنمنت، یکی از مدعیان قهرمانی و غول دوباره بیدار شده فوتبال اروپا حفظ کند.

گل مساوی آلمان با ارسال داوید رائوم و ضربه سر فولکروگ به‌دست آمد. دو بازیکنی که به عنوان بازیکن جانشینن وارد زمین شدند و با همین گل ثابت کردند لیاقت فیکس بازی کردن جای ماکسیمیلیان میتلشتات و کای هاورتز را دارند. 

به صورت واضح رائوم که در جام جهانی 2022 شاید بهترین بازیکن مانشافت بود در فاز حمله مدافع چپ بهتری نسبت به میتلشتات است و البته فولکروگ و قدرت تمام کنندگی‌اش را نمی‌توان با هاورتز مقایسه کرد.

هاورتز با وجود قرار گرفتن در موقعیت گل که چند باری اتفاق افتاد ثابت کرد بازیکن تمام کننده ای نیست و هرگز نمی تواند تیمش را به عنوان یک مهاجم نوک کمک کند اما فولکروگ همان کاری را کرد که در سال‌های قبل میروسلاو کلوزه انجام می‌داد و بعد از خداحافظی‌اش انگار جانشینی برای او وجود نداشت.

باید دید با آنچه رائوم و فولکروگ در این بازی نشان دادند از مرحله حذفی به ترکیب اصلی مانشافت خواهند رسید یا ناگلزمن به خاطر مدل مد نظر بازی تیمش دوباره از میتلشتات و هاورتز در دفاع چپ و نوک حمله استفاده خواهد کرد.

رام و فولکروگ باید فیکس باشند 2