سه‌شنبه 17 مهر 1403

راه اندازی ایستگاه سلامت روان در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
راه اندازی ایستگاه سلامت روان در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج

رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج از راه اندازی ایستگاه سلامت روان به مناسبت هفته سلامت روان در این مرکز درمانی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، محمد طهماسبی با توجه به نقش مهم بعد اجتماعی و روانی سلامت، در پیشگیری از آسیب های اجتماعی، شادابی و نشاط اجتماعی اظهار داشت:

در جوامع امروزی که سلامت روان، بعنوان ارزشمندترین سرمایه انسانی و اجتماعی یکی از پشتوانه های ملی است بی شک سهم موثر و عمده ای در تعدیل فضای روانی و اجتماعی کشور، تثبیت و تقویت شاخصهای سلامت روانی اجتماعی و فراگیری و ارتقاء دسترسی به خدمات سلامت ایفا نموده است. رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج در ادامه ابراز داشت: به مناسبت هفته سلامت روان با شعار سلامت روان در جهانی نا برابر، ایستگاه سلامت روان با همکاری روانشناس بالینی این مرکز درمانی دایر شده است. محمد طهماسبی بیان کرد؛ در ایستگاه سلامت روان این مرکز درمانی با حضور فعال روانشناس بالینی در راستای تحقق رسالت درمانی به صورت رایگان خدمات روان درمانی به عموم مردم و مراجعه کنندگان محترم در طول هفته سلامت روان ارائه می گردد طهماسبی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی عرصه سلامت روان خاطر نشان کرد با کنترل سطح استرس و اضطراب فردی زمینه سلامت عمومی جامعه را فراهم آوریم. انتهای پیام /
راه اندازی ایستگاه سلامت روان در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج 2
راه اندازی ایستگاه سلامت روان در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج 3
راه اندازی ایستگاه سلامت روان در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج 4