جمعه 2 شهریور 1403

راه درست منجر به ماندگاری نام نیک می‌شود

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
راه درست منجر به ماندگاری نام نیک می‌شود

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی در دیدار با خانواده شهید ابوالفضل زارعی گفت: راه درست منجر به ماندگاری نام نیک می‌شود و این سنت الهی است که راه حق ماندگار است و راه باطل حذف و نابود می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی در دیدار با خانواده شهید ابوالفضل زارعی گفت: راه درست منجر به ماندگاری نام نیک می‌شود و این سنت الهی است که راه حق ماندگار است و راه باطل حذف و نابود می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پنجمین روز از هفته تأمین‌اجتماعی در دیدار با خانواده شهید ابوالفضل زارعی از همکاران شهید این سازمان گفت: ما هر چه داریم از دعای شهدا و خانواده شهدا بوده است. هر توفیقی هم در این مدت در سازمان رقم خورده است، از نفس پاک و قدسی شهدا و خانواده شهدا و ایثارگران سازمان تأمین‌اجتماعی بوده است. خدا را شاکریم که دعای منسوبان شهدا و فرزندان شهدا که ذخایر سازمان هستند به کار ما برکت داده است

وی در این دیدار که با هدف تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های شهدا و به‌مناسبت هفته تأمین‌اجتماعی برگزار شد، افزود: آرمان همه خدمتگزاران به نظام و مردم این است که روزی به قافله شهدا بپیوندند. روح رئیس‌جمهور شهیدمان شاد باشد، ایشان هم مزد با مردم بودن و خدمت بی‌منت به مردم و تلاش شبانه‌روزی خود را با شهادت دریافت کرد. همان‌طور که مقام معظم رهبری هم فرموده‌اند، شهید رئیسی برای خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناخت.

وی بیان داشت: مزدش هم این بود که خداوند متعال ایشان را به مرتبه‌ای رساند که در مقام شهادت قرار گرفت و در راه خدمت جانش را برای مردم تقدیم کرد. این قله‌ای است که تنها افرادی خاص در قبال کارهایشان به آن می‌رسند. همه ما و خدمتگزارانی که صادقانه برای رضای خدا و خلق خدا کار می‌کنند از خدا می‌خواهیم که ان‌شاءالله بتوانیم به این قله برسیم.

موسوی تأکید کرد: در این دنیا بسیاری چیزها می‌آید و می‌رود، ولی نام آیت‌الله رئیسی در تاریخ ثبت و ماندگار شد و هر چه تلاش شود این نام پاک نخواهد شد، همان‌طور که در تاریخ نام شهید باهنر و شهید رجایی ماندگار است. راه درست منجر به ماندگاری نام نیک می‌شود و این سنت الهی است که راه حق ماندگار است و راه باطل حذف و نابود می‌شود. در واقعه عاشورا هم علی‌الظاهر یزیدیان و قوم ظالمان و ستمگران، با خلق آن فاجعه بزرگ، به چیزهایی که فکر می‌کردند رسیدند؛ ولی آیا واقعاً به چیزی رسیدند؟ چیزی برای آنها ماند و به دستشان رسید؟ آن همه کاخ یزیدیان و امویان کجاست و چه از آنها باقی مانده است؟

وی گفت: در مقابل همچنان پرچم حسینی و حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) هست و در تاریخ ماندگار است. شهدا این‌طور هستند و در تاریخ خواهند بود. خوشا به حال آنهایی که حلقه اتصالی به شهدا دارند و اولین این حلقه، خانواده شهدا هستند و متنعمند. ما هم به واسطه خانواده شهدا، از نعمات و برکات شهدا بهره‌مندیم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: شهید زارعی از شهدای شاخص و زحمتکش و از جانبازان عرصه ایثار و شهادت بود که جان پاکش را تقدیم انقلاب و اسلام کرد. در سازمان تأمین‌اجتماعی برخی کارها از روی وظیفه اداری است ولی برخی کارها از جنبه اداری فراتر می‌رود و جنبه دلی پیدا می‌کند. بحمدالله همکاران ما در سازمان تأمین‌اجتماعی این رویکرد را دارند که از روی اعتقاد و انگیزه‌ای که قطعاً فرامادی و فراسازمانی است، در خدمت خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستند.

وی ادامه داد: در سازمان تأمین‌اجتماعی همواره پرچم شهدا بالاست و بالاتر خواهد رفت. پیشینه این سازمان هم نشان می‌دهد که قدرشناس شهدا و خانواده شهداست. الان هم هفته تأمین‌اجتماعی است و ما هم از طرف خودمان و هم به نمایندگی از طرف کل جامعه سازمان تأمین‌اجتماعی، بیمه‌شدگان، کارفرمایان و همکاران و بازنشستگان و همه عزیزان، از خانواده معزز شهدا تقدیر و تشکر می‌کنیم. ان‌شاءالله ما هم بتوانیم همیشه خادم‌الشهدا و خادم خانواده‌های گرانقدر این عزیزان باشیم.

گفتنی است؛ شهید سرافراز ابوالفضل زارعی در سال 64 در عملیات رمضان از ناحیه سر جانباز شد و 33 سال با عوارض ناشی از جانبازی زندگی کرد و در سال 94 بر اثر عوارض ناشی از جانبازی به درجه رفیع شهادت نائل شد. این شهید والامقام کارمند واحد نام نویسی شعبه کاشان بود و اکنون شعبه تأمین‌اجتماعی کاشان به نام این شهید سرافراز نامگذاری شده است.