دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

رایزنی برای حل مشکل رتبه‌بندی معلمان مهرآفرین

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
رایزنی برای حل مشکل رتبه‌بندی معلمان مهرآفرین

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران درباره بودجه آموزش و پرورش اظهار کرد: بودجه آموزش و پرورش علی رغم اینکه در دولت سیزدهم تغییر خوبی از جهت رشد در بودجه عمومی دولت داشت اما نیازهای‌مان با توجه به اجرای سند تحول بنیادین و اقداماتی که داریم هم نیازمند تقویت و هم چرخش در روش‌های تأمین آن است.

وی ادامه داد: این موضوع بخشی به درون آموزش و پرورش بر می‌گردد و جا دارد تشکر کنم از همه دست اندرکاران بودجه که به ما کمک می کنند و رئیس‌جمهور تأکید دارد آموزش و پرورش در اولویت است.

نوری تصریح کرد: جا دارد از اولیا، خیرین، گروه‌های جهادی، انجمن‌ها و مجمع‌های مختلف تشکر کنیم که راه را برای تعلیم و تربیت بهتر فراهم کردند.

وی درباره مشکل رتبه‌بندی معلمان طرح مهرآفرین گفت: امروز هم عنوان کردم که رتبه‌بندی معلمان طرح مهرآفرین انجام شده است اما مصوبه ترمیم حقوق ابهام دارد و بابد رفع شود که با معاون حقوقی رئیس جمهور صحبت کردم و گفتم راهی دارد که برطرف شود.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: قرار شد بررسی کنند و نتیجه را اعلام کنند البته قبل از این هم علی‌الحساب رتبه‌بندی را برای آنها پرداخت کرده بودیم.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید رایزنی برای حل مشکل معلمان طرح مهرآفرین رایزنی برای حل مشکل معلمان طرح مهرآفرین رایزنی برای حل مشکل معلمان طرح مهرآفرین این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است