جمعه 31 فروردین 1403

معاون حقوقی رئیس جمهور

معاون حقوقی رئیس جمهور

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد دهقان توضیحاتی درباره وضعیت کشتی توقیف شده رژیم صهیونیستی توسط ایران ارائه داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به آخرین وضعیت کشتی توقیف شده رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران گفت: این اقدام یک عملیات تلافی‌جویانه در برابر اقدامات آمریکا و صهیونیست‌ها بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به آخرین وضعیت کشتی توقیف شده رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران گفت: این اقدام یک عملیات تلافی‌جویانه در برابر اقدامات آمریکا و صهیونیست‌ها بود.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پدر و عموی دو تن از سرنشینان سانچی ادعا کرد: گروهی از بچه‌ها چند هفته پس از آن‌که از کشتی پیاده شده‌اند، یعنی حدود 5 روز پس از غرق شدن سانچی، در فرودگاه پیام پیاده و تحویل نیروهای امنیتی شده‌اند. پدر و عموی دو تن از سرنشینان سانچی ادعا کرد: گروهی از بچه‌ها چند هفته پس از آن‌که از کشتی پیاده شده‌اند، یعنی حدود 5 روز پس از غرق شدن سانچی، در فرودگاه پیام پیاده و تحویل نیروهای امنیتی شده‌اند. به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: به زودی اخبار جدیدی از پرونده کرسنت ارائه می کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون حقوقی رئیس جمهور اظهار داشت: به زودی اخبار جدیدی از پرونده کرسنت ارائه می کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: به زودی اخبار جدیدی از پرونده کرسنت ارائه می‌کنیم.

وب‌گاه الف

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: به زودی اخبار جدیدی از پرونده کرسنت ارائه می کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

حمله موشکی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق با موجی از واکنش‌های چهره‌های نظامی و سیاسی همراه شد و ضمن ارائه پیام تسلیت، به واکاوی هدف اسرائیل از این حمله پرداختند.

وب‌گاه الف

معاون حقوقی ریاست جمهوری گفت: دولت درباره شکایت حقوقی از رژیم صهیونیستی به علت حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق به زودی اطلاع‌رسانی می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت و در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به نزدیک شدن به آخرین جمعه «ماه مبارک رمضان» و «روز قدس» گفت: مردم ایران امسال با مسئولیت‌پذیری بیشتری در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند. وی افزود: با توجه به نسل کشی‌ها و جنایات بی سابقه صهیونیست‌ها، امسال روز قدس نسبت به گذشته رنگ و فضای متفاوتی دارد. معاون حقوقی رئیس جمهور...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دهقان گفت: اگر غرب به فکر آبروی از دست‌رفته خود است باید ضمن کمک به اجرای قطعنامه و برقراری آتش‌بس در غزه از ادامه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی جلوگیری کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور در پیامی که در صفحه مجازی خود درباره میدان آرش منتشر کرده، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران تحت هیچ شرایطی از «حق مکتسبه» خود در میدان مشترک گازی آرش عقب‌نشینی نخواهد کرد. وی اضافه کرده است: هرچند ما معتقد به حل و فصل موضوع در قالب گفتگوی دوجانبه با کشور کویت در مورد میدان هستیم اما به هیچ وجه به آن کشور و یا کشور...

وب‌گاه مشرق نیوز

محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور تاکید کرد: اجازه برداشت یکجانبه از میدان گازی آرش را به هیچ طرفی نخواهیم داد.