چهارشنبه 4 مهر 1403

رای لالیگا به نفع ستاره رئال / فرار بلینگام از مجازات: لب‌خوانی هم فایده نداشت!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رای لالیگا به نفع ستاره رئال / فرار بلینگام از مجازات: لب‌خوانی هم فایده نداشت!

روزنامه مارکا اعلام کرد لالیگا شکایت از جود بلینگام به دلیل توهین به میسون گرین‌وود، ستاره انگلیسی ختافه، را رد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دیدار روز اول فوریه رئال مادرید و ختافه ادعا شد که جود بلینگام، ستاره انگلیسی رئال، در جریان بازی به هموطنش میسون گرین‌وود که با پیراهن ختافه بازی می‌کند توهین زشتی کرده و او را متجاوز خوانده است.

این ادعا به سرعت جنجالی شد چرا که میسون گرین‌وود مدتها در انگلیس با پرونده تجاوز دست به گریبان بود ولی نهایتا دادگاه او را از همه اتهام‌ها تبرئه کرد. با اینحال باشگاه او منچستریونایتد زیر فشار برخی گروه‌ها از بازگرداندن او به تیم خودداری کرد و در نهایت گرین‌وود به صورت قرضی به ختافه پیوست.

در جریان بازی رئال و ختافه، بلینگام بعد از تکل رفتن روی پای گرین‌وود با او درگیر شد و باشگاه ختافه مدعی بود بلینگام در همین صحنه برای توهین به گرین‌وود از کلمه متجاوز استفاده کرده است. ختافه اعلام کرد علیه بلینگام به لالیگا شکایت کرده است. لالیگا برای بررسی بیشتر متخصص لب‌خوانی استخدام کرده بود تا ویدیوی درگیری بلینگام و گرین‌وود را بررسی کند.

روزنامه مارکا امروز اعلام کرد لالیگا امروز شکایت باشگاه ختافه علیه بلینگام را رد کرده و هیچ مجازات و جریمه انضباطی علیه ستاره رئال اعمال نخواهد کرد. لالیگا به ختافه اعلام کرده هیچ راهی وجود ندارد که به صورت صد در صدی بشود تشخیص داد که بلینگام علیه گرین‌وود از کلمه متجاوز استفاده کرده است یا نه، در نتیجه لالیگا تصمیم گرفت این پروند را مختومه کند.

رای لالیگا به نفع ستاره رئال / فرار بلینگام از مجازات: لب‌خوانی هم فایده نداشت! 2