شنبه 31 شهریور 1403

رجائیان: پرسپولیس برتر از آلومینیوم نبود / بازیکنان پرسپولیس وقت تلف می‌کردند

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
رجائیان: پرسپولیس برتر از آلومینیوم نبود / بازیکنان پرسپولیس وقت تلف می‌کردند

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: تیم پرسپولیس هفته گذشته برابر الاهلی در لیگ نخبگان آسیا بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشت اما در دیدار امروز نسبت به ما برتری چندانی نداشت.

به گزارش مشرق، محمد رجائیان پس از شکست 2 بر صفر آلومینیوم مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: تیم پرسپولیس که هفته گذشته برابر الاهلی در لیگ نخبگان آسیا بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشت امروز خیلی نسبت به ما برتری نداشت. ما روی دو اشتباه فردی گل خوردیم. آن اشتباه پنالتی مدافعان بود که کارشناسان داوری باید نظر دهند و دیگر آنکه گل دوم را خودمان پاس اشتباه دادیم. برای تیمی که جوان است این اتفاقات می‌افتد و عملکرد تیم خود را بد ندیدم.

وی افزود: اگر VAR نبود الان داور 5 گل برای ما گرفته بود. VAR آمده تا حق باشگاه‌های مظلوم‌تر داده شود. سیاست‌های باشگاه ما جوان گرایی است و از دقیقه یک، 3 بازیکن 18 ساله در ترکیب ما بازی می‌کردند و در ادامه هم دو بازیکن 18 ساله وارد زمین شدند. از هواداران آلومینیوم عذرخواهی می‌کنیم و درست می‌گویند زیرا 5 بازی 15 امتیاز دارد و ما سه امتیاز گرفتیم.

رجائیان خاطرنشان کرد: هواداران یک نگاه به باقی تیم‌های حاضر که هزینه های بسیار زیادی کرده اند کنند و آن موقع متوجه می شوند که باید به ما فرصت دهند. ما می‌خواهیم برای تیم ملی هم پوست اندازی کنیم و پس چه زمانی باید جوانان هم بازی کنند.

مدیرعامل آلومینیوم اراک عنوان کرد: در نیمه اول و دوم دروازه بان و بازیکنان پرسپولیس برای تغییر دادن جو بازی اتلاف وقت هم می‌کردند.

رجائیان در خصوص میزبانی اراک از دیدار پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: قطعا اگر بخواهیم ورزشگاه خود را در اختیار هر باشگاهی قرار دهیم براساس قانون مسابقه مبلغی از تیمی که قرار است میزبان شود، می‌گیریم. شهرآورد به عنوان بزرگ‌ترین مسابقه در خاورمیانه یک فرصت برای اراک است و الان از مسئولان استان می‌خواهم تا از این فرصت‌ها استفاده کنند و دلیل اصلی انتخاب ورزشگاه ما این است که با مسئولان سیاسی استان هماهنگی اتفاق افتاده و چون اراک زمین چمن استاندارد خوبی دارد، در اولویت قرار گرفت.

وی در خصوص حضور بانوان در شهرآورد پایتخت، گفت: ورود بانوان در اختیار ما نیست و هنوز نمی‌دانیم برای شهرآورد وارد ورزشگاه می‌شوند یا خیر ولی ما اولین استانی بودیم که اجازه ورود بانوان به ورزشگاه را دادیم.

منبع: ایرنا