شنبه 31 شهریور 1403

رجاییان: آقای سمیعی، پول ندهی اجازه ورود نمی‌دهم!/ استقلال دو میلیارد ندهد، دربی لغو می‌شود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رجاییان: آقای سمیعی، پول ندهی اجازه ورود نمی‌دهم!/ استقلال دو میلیارد ندهد، دربی لغو می‌شود!

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک اعلام کرد اگر استقلال مبلغ دو میلیارد تومان به حساب این باشگاه واریز نکند، اجازه برگزاری دربی را نمی‌دهد.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه سازمان لیگ فوتبال به طور رسمی خبر از برگزاری دربی پایتخت میان استقلال و پرسپولیس در شهر اراک داده، اما مدیران آلومینیوم می‌گویند اگر پول اجاره استادیوم به باشگاه پرداخت نشود، آنها اجازه برگزاری دربی را نمی‌دهند.

رجاییان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در حاشیه دیدار تیمش مقابل پرسپولیس درباره قطعی شدن برگزاری بازی استقلال و پرسپولیس در اراک گفت: در دربی استقلال میزبان بود و آنها اراک را انتخاب کردند و پرسپولیس چیزی نگفت و در نهایت میزبانی به اراک منتقل شد.

او درباره درآمدزایی باشگاهش از این مساله تاکید کرد: ما به‌خاطر میزبانی پول دریافت می‌کنیم. از همین تریبون می‌گویم آقای سمیعی اگر پول واریز نکنید اجازه ورود به شما نمی‌دهیم!

مدیرعامل آلومینیوم افزود: فعلاً مربیان و دست‌اندرکاران باشگاه ما راضی نیستند که دربی به ورزشگاه ما منتقل شده است ولی ما باید کمک کنیم فوتبال جریان داشته باشد. برگزاری دربی در شهرهای استانی یک کمک استثنایی برای معرفی آن شهر است و کل سیستم شهر را ارتقا می‌دهد.

رجاییان در پاسخ به این پرسش که آیا مبلغ دو میلیارد تومان بابت اجاره استادیوم درخواست کرده‌اند، گفت: بله، همین رقم را از استقلال خواسته‌ایم.