رزمایش دفاع بیولوژیک در سمنان
رزمایش دفاع بیولوژیک با هدف ضد عفونی کردن تمامی معابر و خیابان های شهری با همکاری یگانهای نیروی زمینی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و با همکاری بیش از 1000 نفر بسیجیان، روحانیون و پاسداران و گروههای جهادی، شنبه 9 فروردین آغاز شد.