شنبه 31 شهریور 1403

رسمی: رقیب رئال از ناپولی بازیکن خرید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رسمی: رقیب رئال از ناپولی بازیکن خرید

باشگاه لایپزیش که در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف رئال مادرید می‌رود رسما از جذب الیف الماس خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از خداحافظی امیل فورسبرگ، ستاره کهنه‌کار سوئدی لایپزیش، این باشگاه آلمانی برای پر کردن جای خالی او امروز رسما با الیف الماس ستاره سابق ناپولی قرارداد امضا کرد.

لایپزیش در تابستان گذشته برای جذب الماس تلاشهای زیادی کرد ولی با مخالفت آئورلیو دی‌لورنتیس مواجه شد. رئیس ناپولی در روزهای گذشته سرانجام با جدایی این ستاره از ناپولی موافقت کرد و الیف الماس با قراردادی 23 میلیون یورویی راهی آلمان شد.

با اینکه باشگاه لایپزیش مدت‌زمان قرارداد الیف الماس را اعلام نکرده است ولی اسکای می‌گوید او تا سال 2028 با این باشگاه قرارداد امضا کرده است.

امیل فورسبورگ که در لایپزیش محبوبیت خارق‌العاده‌ای داشت بعد از بازی قبلی این تیم رسما با هواداران خداحافظی کرد و راهی آمریکا شد تا از این پس در نیویورک ردبولز بازی کند. هواداران باشگاه آلمانی از پیوستن الیف الماس به تیم‌شان بسیار خوشحال بوده و معتقدند او می‌تواند مثل فورسبرگ به یکی از اسطوره‌های باشگاه تبدیل شود.

الماس فصل گذشته که ناپولی بعد از سه دهه موفق شد بار دیگر قهرمان سری آ شود از مهره‌های مهم تیم لوچانو اسپالتی بود. رئیس باشگاه ناپولی در روزهای گذشته با تایید فروش او گفته بود الماس به دنبال بیشتر بازی کردن بود و ناپولی با او بر سر جدایی به توافق رسید.

رسمی: رقیب رئال از ناپولی بازیکن خرید 2