دوشنبه 18 تیر 1403

رسمی: ستاره ایتالیایی گالاتاسرای به آتالانتا پیوست

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رسمی: ستاره ایتالیایی گالاتاسرای به آتالانتا پیوست

باشگاه آتالانتا اعلام کرد نیوکولو زانیولو را از گالاتاسرای به صورت قرضی با بند خرید دائمی در پایان فصل به خدمت گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، نیکولو زانیولو، ستاره 24ساله ایتالیایی، فصل گذشته را به صورت قرضی در استون‌ویلا سپری کرد و در لیگ برتر به میدان رفت ولی او در روزهای گذشته به باشگاهش گالاتاسرای برگشت و متوجه شد که گالا قصد ندارد فصل آینده هم او را در ترکیب خود داشته باشد.

آتالانتا از چند هفته پیش در حال مذاکره با گالاتاسرای بود تا زانیولو را به خدمت بگیرد. این باشگاه ایتالیایی دقایقی پیش رسما اعلام کرد که زانیولو به صورت قرضی به این باشگاه پیوسته است.

در بیانیه باشگاه آتالانتا چنین آمده است:" آتالانتا خوشحال است که اعلام کند نیکولو زانیولو را با قرارداد قرضی به مدت یک فصل با بند خرید دائمی به خدمت گرفته است. در صورتی که برخی شرط‌ها انجام شود آتالانتا به صورت اتوماتیک او را در تابستان آینده دائمی خواهد کرد".

این مهاجم 25ساله تا حالا 94 بازی در سری آ (13 گل زده و 10 پاس گل)، 25 بازی در لیگ برتر (2 گل زده)، 10 بازی در سوپرلیگ ترکیه (5 گل زده)، 8 بازی در چمپیونزلیگ (2 گل زده)، 10 بازی در لیگ اروپا (3 گل و 4 پاس گل) و 22 بازی در لیگ کنفرانس (7 گل زده) انجام داده است. او در تیم ملی بزرگسالان ایتالیا هم 19 بازی انجام داده و 2 گل به ثمر رسانده است.

زانیولو فوتبالش را در آکادمی سالرنیتانا آغاز کرد و در تابستان 2017 به اینتر پیوست. او در تیم زیر 19سال اینتر درخشید و یک سال بعد راهی رم شد. او در دوران ژوزه مورینیو در رم مورد غضب واقع شده و به صورت قرضی به گالاتاسرای پیوست.

رسمی: ستاره ایتالیایی گالاتاسرای به آتالانتا پیوست 2
رسمی: ستاره ایتالیایی گالاتاسرای به آتالانتا پیوست 3