یک‌شنبه 8 مهر 1403

رسمی: فیفا دیبو مارتینز را محروم کرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رسمی: فیفا دیبو مارتینز را محروم کرد!

امیلیانو مارتینز، دروازه بان تیم ملی آرژانتین به علت انجام حرکات غیراخلاقی به مدت دو جلسه از همراهی آلبی سلسته محروم شد.

به گزارش "ورزش سه"، امیلیانو مارتینز دروازه بان استون ویلا و تیم ملی آرژانتین یکی از بهترین سنگربانان جهان از نظر آمار در رده بازی های ملی طی 2 سال اخیر بوده است. کسی که با آن مهار استثنایی مقابل فرانسه در آخرین دقیقه فینال جام جهانی مقابل فرانسه نقش پررنگی در قهرمانی آلبی سلسته در قطر ایفا کرد.

با این حال برخی از خوشحالی و رفتارهای عجیب او همواره مورد انتقاد قرار گرفته و برایش دردسر ساز شده است. آخرین حرکت جنجالی او با تیم ملی کشورش، بعد از شکست 2-1 آنها مقابل کلمبیا در مقدماتی جام جهانی رقم خورد.

جایی که او در حالی که شدیدا از خوشحالی زیاد بازیکنان کلمبیا ناراحت بود، با مشت به دوربین فیلمبرداری که نزدیکش قرار داشت کوبید.

این حرکت عجیب از سوی او و همچنین اقدامات غیراخلاقی قبلی اش در بازی‌های گذشته آرژانتین از جمله خوشحالی جنجالی بعد از برد مقابل شیلی و قهرمانی در کوپا آمه ریکا، فیفا را مجاب به محرومیت او از دو بازی آینده تیم ملی آرژانتین کرد تا بدین ترتیب او در مصاف با ونزوئلا و بولیوی در مقدماتی جام جهانی را از دست بدهد.

رسمی: فیفا دیبو مارتینز را محروم کرد! 2