شنبه 7 مهر 1403

رشیده طلیب

رشیده طلیب

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کاخ سفید روز پنجشنبه اعلام کرد جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در روز سه‌شنبه 18 ژوئیه (27 مرداد) میزبان «اسحاق هرتزوگ»، رئیس رژیم صهیونیستی خواهد بود و با وی در مورد مسائل مختلف از جمله ایران گفت‌وگو خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان ملل متحد برای نخستین بار از سال 1948 با برگزاری مراسمی، پاکسازی قومی فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی یا همان روز نکبت را به رسمیت می‌شناسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده پارلمان آمریکا از ایالت میشیگان خواستار متوقف کردن تامین بودجه رژیم آپارتاید اسرائیل شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر مکلف رژیم صهیونیستی اواخر روز چهارشنبه اعلام کرد که موفق به تشکیل کابینه ائتلافی شده است و زمینه را برای بازگشت به قدرت به عنوان رئیس راست‌گراترین کابینه تل آویو فراهم کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری شهاب نیوز، 3 آمریکایی فلسطینی تبار از 3 ایالت جورجیا، ایلینوی و میشیگان به عضویت مجلس نمایندگان درآمدند. بر اساس این گزارش، «رؤی رمان» نماینده زن فلسطینی تبار توانست از ایالت جورجیا به عنوان نامزد حزب دمکرات به مجلس نمایندگان راه یابد. او پس از پیروزی، در پستی اینستاگرامی از همه کسانی که از او برای رسیدن به پارلمان ایالتی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پوتین و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان امیدوارند که تورم فزاینده به واسطه افزایش بهای انرژی که از زمان حمله روسیه ایجاد شد، به جمهوری خواهان تحت رهبری دونالد ترامپ کمک کند تا کنترل مجلس نمایندگان را در انتخابات ماه آینده را در دست بگیرند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جستجو درباره توحیدی در منابع بین‌المللی نگاه متفاوتی را درباره او ارائه می‌دهد. جامعه مسلمانان او را «شیخ جعلی» استرالیا لقب داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده آمریکا سه‌شنبه شب اظهار کرد که ترور شیرین ابوعاقله توسط اسرائیل یک جنایت جنگی بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، 119 مؤسسه و انجمن آمریکایی و جهانی در بیانیه‌ای حمایت خود را از طرح تغییر در بودجه دفاع ملی 2022 و توقف فروش سلاح‌های پیشرفته به رژیم صهیونیستی حمایت کردند. به نوشته وبگاه معا، این طرح را «رشیده طلیب»، «الکساندر اوکاسیا کورتز» و «مارک بوکان» به کنگره ارائه داده‌اند. دولت آمریکا در ماه می‌گذشته با فروش 735 میلوین دلار سلاح پیشرفته به رژیم صهیونیستی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یک روزنامه انگلیسی در یک مطلب تحلیلی به ظهور نسل جدیدی از صدا‌های حامی فلسطین در جامعه آمریکا اشاره کرده و آن را «تغییری اساسی» در این کشور توصیف کرده است. روزنامه «گاردین» تصریح کرده اقدام «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا در جلوگیری از صدور بیانیه شورای امنیت یا عدم مطالبه‌گری او از اسرائیل برای وقوع آتش‌بس تفاوتی با آنچه روسای جمهور سابق آمریکا...

خبرگزاری دانا

گروهی از نمایندگان دموکرات در کنگره آمریکا در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور این کشور خواستار اقدام قاطع واشنگتن برای توقف فوری جنگ در نوار غزه شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرزمین های اشغالی فلسطین از آغاز ماه جدید میلادی (می) شاهد دورتازه جنایات رژیم صهیونیستی بوده‌اند که با احکام ظالمانه دادگاههای این رژیم در پی بیرون راندن ساکنان منطقه شیخ جراح پس از چندین دهه مبارزه حقوقی فلسطینیان و غصب خانه و کاشانه آنها به نفع شهرک نشینان صهیونیست مواجه شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه در حالی وارد پنجمین روز خود شده که تا صبح امروز (شنبه) 139 فلسطینی از جمله 39 کودک و 22 زن به شهادت رسیده‌اند و این حملات زیر چتر حمایتی کشورهایی همچون آمریکا بی‌وقفه ادامه دارد.

وب‌گاه عصر ایران

رشیده طلیب, عضو مسلمان دمکرات مجلس نمایندگان آمریکا در سخنرانی که در صحن کنگره این کشور انجام داد با انتقاد از حمایت بی قید و شرط آمریکا از جنایت در غزه, بخش هایی از نامه یک مادر ساکن غزه را برای حاضران قرائت کرد و اشک ریخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

«رشیده طلیب» عضو دموکرات کنگره آمریکا در سخنرانی خود در مجلس نمایندگان کشتار فلسطینیان به دست رژیم صهیونیستی در مقابل دیدگان جهانیان و سکوت و جانبداری مقامات کشورش از جنایتکاران را محکوم کرد.