جمعه 20 مهر 1403

رفع تنش آبی در استان‌ها در دستور کار دولت سیزدهم است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
رفع تنش آبی در استان‌ها در دستور کار دولت سیزدهم است

آیت الله رئیسی با تأکید بر اینکه رفع تنش آبی در استان‌ها در دستور کار دولت سیزدهم است، گفت: پیام طرح های آبرسانی به روستائیان این است که در روستاها بمانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر جمعه در نشست خبری پایان سفر استانی به خراسان جنوبی با قدرانی دوباره از حضور مردم خراسان جنوبی اظهار کرد: همانطور که بدو ورود به این استان اعلام کرد خراسان جنوبی معروف به استان علم و فرهنگ است و بنده علقه خاصی به مردم آن دارم.

رئیس جمهور با بیان اینکه هرگونه خدمت و کار برای مردم بسیار خوب، متدین، مخلص، باصفا و صمیمی استان خراسان جنوبی را برای خودمان و دولت توفیقی بزرگ می‌دانیم، افزود: در این سفر هم مصوبات خوبی برای استان در نظر گرفته شده است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه در خراسان جنوبی بنا به همت مردم و مدیران مصوبات دور اول سفر هیئت دولت به استان به خوبی پیگیری شده است، گفت: در دور اول سفر پنج هزار میلیارد اعتبار شامل دو هزار و 700 میلیارد اعتبار عمرانی و دو هزار و300 میلیارد تسهیلات به استان وارد و محقق شده است.

وی خواستار تسریع در به نتیجه رساندن مصوبات سفر اول به استان شد و ادامه داد: راه‌های اتصالی و اتصال ریلی از ضرورت‌های خراسان جنوبی بوده که مورد توجه است.

رئیس جمهور بیان کرد: باید 270 کیلومتر به شبکه ریلی متصل شود که برنامه‌ریزی شده، بودجه و اعتبار در نظر گرفته شده و مقدمات کار فراهم شده و باید زودتر از موقع مقرر به انجام برسد.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه تمام مقدمات راه آهن انجام شده است، عنوان کرد: مردم بدانند مسئله آب و آبرسانی به خراسان جنوبی دنبال می‌شود و در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد و پیشرفت کار به مردم گزارش داده خواهد شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه رفع تنش آبی در استان‌ها در دستور کار دولت است، تصریح کرد: همچنان که بارها اعلام کردیم به هیچ عنوان پیشرفت کشور را متوقف نکرده و نخواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: در استان مردم پای کار هستند و همکاری خوبی با دولت داشته اند و در این استان زمینه سرمایه گذاری فراهم است و باید ظرفیت‌های استان شناسایی شود.

همچنین در پایان یکی از خبرنگاران پیشنهاد داد 10 فرمان اخلاقی که سردار سلیمانی به فرمانده مقاومت بسیج هدیه داد به عنوان منشور اخلاقی تدوین و منتشر شود که رئیس‌جمهور گفت: شهید سلیمانی به عنوان مدیر جهادی می‌تواند الگوی همه ما باشد.

انتهای پیام /