پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

رفع حصر کروبی به کجا رسید؟/ اولین واکنش کیهان به این وعده پزشکیان + عکس

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
رفع حصر کروبی به کجا رسید؟/ اولین واکنش کیهان به این وعده پزشکیان + عکس

اقتصادنیوز: پس از اعلام اخبار جدید از رفع حصر، روزنامه کیهان امروز در صفحه نخست خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصادنیوز، مسعود پزشکیان روز دوشنبه 26 شهریورماه در پایان نخستین نشست خبری خود درباره رفع حصر مهدی کروبی و میرحسین موسوی خبرهای جدیدی داد که مورد توجه رسانه های داخلی و خارجی قرار گرفت. وی در این باره و در پاسخ به پرسش یک خبرنگار گفت: «مشکل آقای کروبی حل است. برای آن دیگری هم داریم کار می‌کنیم ولی دیگر نباید با نظام درافتاد. دیگر چه کار باید می‌کردیم. همین قدر که یک قدم برداشته شد، خوب است. آن قدم را هم بگذارید، باشد.»

کیهان حصر را حاشیه تلقی کرد

این خبر با واکنش هایی در رسانه های مختلف و فضای مجازی همراه شد و حال روزنامه کیهان بعد از گذشت 2 روز از سخنان رئیس جمهوری درباره رفع حصر، امروز چهارشنبه 28 شهریورماه با این تیتر که گرانی مهمتر از حصر و گشت ارشاد است، نوشت: «اولویت، مقابله با گرانی است نه حاشیه هایی مثل حصر و گشت ارشاد» که به نظر می رسد این روزنامه، 2 موضوع یاد شده را در قالب حاشیه مطرح کرده است.

واکنش حسین کروبی به رفع حصر پدرش

به گزارش اقتصادنیوز، حسین کروبی فرزند مهدی کروبی هم شب گذشته در این زمینه با خبرگزاری ایلنا مصاحبه کرد و گفت: «احساس می‌کنم منظور آقای پزشکیان این است که رایزنی با مسئولان مربوطه در حال انجام است اما تاکنون هیچ انعکاس و بازخوردی نداشته است.»

خبر مرتبط پزشکیان درباره رفع حصر کروبی و موسوی چه گفت؟

اقتصادنیوز: رییس‌جمهور از رفع حصر حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی خبر داد.

وی همچنین گفته بود: «خبری از پایان حصر نیست و حصر هنوز پابرجاست. در این مدت نه گفت‌و‌گویی از جانب مقامات امنیتی با خانواده انجام شده و نه اقدامی در این رابطه صورت گرفته است. روال همان روال سابق است. همانطور که پیش‌تر هم درباره دیدار با آقای اژه‌ای و نزدیکان آقای پزشکیان گفته بودم به ما هم گفته شده که مقامات دنبال حل و فصل این کار هستند اما حاج آقا راضی به رفع حصر خود بدون پایان مشکل مهندس موسوی و خانم رهنورد نیستند.»

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
رفع حصر کروبی به کجا رسید؟/ اولین واکنش کیهان به این وعده پزشکیان + عکس 2
رفع حصر کروبی به کجا رسید؟/ اولین واکنش کیهان به این وعده پزشکیان + عکس 3