یک‌شنبه 22 مهر 1403

رفع سد معبر و جمع آوری مزاحمت‌های شغلی زنجان شمالی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
رفع سد معبر و جمع آوری مزاحمت‌های شغلی زنجان شمالی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، محمد کریمی با اعلام این خبر گفت: طرح ساماندهی اصناف و رفع سد معبر با استناد به تبصره 2 ماده 55 قانون شهرداری‌ها، با هدف صیانت از حقوق شهروندان و جلوگیری از بی‌انضباطی و هرج‌ومرج در معابر شهری اجرا می‌شود. وی افزود: در همین راستا با توجه به ابلاغ اخطاریه‌های عدم سد معبر توسط اصناف و تعمیرگاه‌های خودرو در خیابان...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، محمد کریمی با اعلام این خبر گفت: طرح ساماندهی اصناف و رفع سد معبر با استناد به تبصره 2 ماده 55 قانون شهرداری‌ها، با هدف صیانت از حقوق شهروندان و جلوگیری از بی‌انضباطی و هرج‌ومرج در معابر شهری اجرا می‌شود.

وی افزود: در همین راستا با توجه به ابلاغ اخطاریه‌های عدم سد معبر توسط اصناف و تعمیرگاه‌های خودرو در خیابان زنجان شمالی، خوش شمالی و نصرت، رفع سد معبر و جمع آوری موانع در معابر انجام شد.

شهردار ناحیه 6 در ادامه به اجرای طرح نگهداشت معابر شهری در محور‌های اصلی و رفع آلودگی‌های زیست محیطی اشاره کرد و گفت: شستشوی مبلمان‌های شهری و نرده‌های ترافیکی، سرپناه‌های ایستگاه‌های اتوبوس، پاکسازی جداره‌های شهری، لایروبی حوضچه‌های رسوب گیر، انهار روباز و روبسته، شستشوی مخازن و زیر مخزنی و. در محدوده ناحیه6 به صورت مستمر درحال انجام است.

به گفته کریمی این طرح به صورت ویژه در محور‌های اصلی ناحیه از جمله خیابان‌های شادمهر، بهبودی، شهید حبیب اله و. انجام شد.