یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

رفع مشکلات درمانی ایثارگران در دستور کار بنیاد شهید ایلام قرار دارد

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
رفع مشکلات درمانی ایثارگران در دستور کار بنیاد شهید ایلام قرار دارد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: بنیاد ایلام در راستای مهم‌ترین هدف خود که پیگیری مسائل جامعه ایثارگری و ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به این قشر عزیز از جامعه است، رفع مشکلات درمانی ایثارگران را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش ایسنا، اسدالله تولیده شنبه 15 آذرماه در نشست با کاظم میرزایی رییس بیمه دی شعبه ایلام که به منظور بررسی و هماهنگی نحوه ارائه خدمات بیمه‌ای برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک روز دانشجو، بیان کرد: روز دانشجو یادآور ایستادگی دانشجویان انقلابی این مرز و بوم در مقابل استعمار غرب، استبداد و خودکامگی بود که درس آزادگی را به سراسر جهان آموختند.

وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد مطلوب این مرکز در ارائه خدمات به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، گفت: بنیاد ایلام در راستای مهم‌ترین هدف خود که پیگیری مسائل جامعه ایثارگری و ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به این قشر عزیز از جامعه است، رفع مشکلات درمانی ایثارگران را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد.

تولیده افزود: در سال گذشته با مشکلات بسیاری در حوزه درمان مواجه بودیم ولی با هم‌افزایی خوبی که میان بنیاد ایلام و بیمه دی به وجود آمد و با رایزنی‌ها و پیگیری‌های فراوانی که انجام شد، توانستیم به نتایج مطلوبی در این حوزه دست یابیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام بیان کرد: با وجود مشکلات عدیده‌ای که در برخی حوزه‌ها با آن مواجه هستیم، ولی هیچگاه نباید اجازه دهیم این مشکلات خللی در رسیدگی به جامعه معزز ایثارگری به وجود آورد و باید آن وظیفه‌ای را که در مقابل این قشر عزیز داریم به بهترین وجه به انجام رسانیم. استان ایلام یک استان مرزی است و محرومیت‌هایی نیز گریبان این استان را گرفته است، از این رو ضرورت توجه به مشکلات ایثارگران این استان مرزی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد، بیمه دی و بانک دی اعضای یک خانواده هستند که به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران خدمت می‌کنند، گفت: زمانی که در یک مجموعه همه اعضا با هم همکاری خوبی داشته باشند، نتایج مطلوبی به دست خواهد آمد و باید همواره با همدلی و با نگاه رفع مشکلات موجود با یکدیگر همکاری کنیم. انتهای پیام