یک‌شنبه 8 مهر 1403

رفیعی: آماده بازی با پاختاکور ازبکستان هستیم

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
رفیعی: آماده بازی با پاختاکور ازبکستان هستیم

سروش رفیعی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی این تیم مقابل پاختاکور اظهار کرد: اول بابت تاخیرم عذرخواهی می‌کنم به خاطر ترافیک تهران بود و ما تمرین بودیم. فکر می‌کنم وقتی تغییراتی صورت می‌گیرد، همه چیز نیازمند زمان است. ما هم با تغییرات زیادی تیم‌مان را کامل کردیم و هم چالش‌های زیادی داشتیم. حواشی در اطراف تیم بود و هم رفت‌و‌آمد بازیکنان بود، اما عملکرد تیم کاملاً نشان داد که تیم فنی ما در راس آنها گاریدو و بازیکنان، چه قدیمی‌ها و چه جدید درک متقابلی نسبت به هم دارند. هواداران از عملکرد ما راضی بوده‌اند. تیم ما می‌تواند بهتر از این عمل کند و در آینده تیم بهتری خواهیم بود.

او افزود: بازی فردا با پاختاکور اولین بازی در خانه است، در بالاترین سطح باشگاهی در آسیا. من خیلی دوست داشتم که این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود که از حضور حداکثری تماشاگران استفاده کنیم، اما شرایط اکنون مهیا نیست. امیدوارم مسئولان کمک کنند تا هر چه زودتر شرایط فراهم شود که در ورزشگاه خودمان بازی کنیم.

رفیعی گفت: در ورزشگاه شهر قدس هم هواداران می‌توانند یک انرژی بسیار مثبت برای ما باشند. ما آماده این بازی هستیم و امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره زمین چمن شهر قدس اظهار کرد: من فکر می‌کنم نه فقط برای تیم پرسپولیس، برای هر فوتبالیستی در هر جای دنیا، کیفیت چمن و توپ تاثیر مثبتی می‌گذارد. هیچ فرقی هم نمی‌کند در چه پست، شرایط و چه کشوری بازی می‌کند.

او بیان کرد: هر زمانی که ما بیرون از کشور می‌رویم فوتبال بازی می‌کنیم که این حسرت وجود دارد که کاش چمن ورزشگاه ما نیز این کیفیت داشته باشد. کاش یک تدبیر خوب نیز برای این اتخاذ شود که کیفیت چمن ما هم که می‌تواند خوب‌تر شود، در تمامی ورزشگاه‌های ما بهتر شود.