یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

رقابت بیرانوند و نیازمند برای پیراهن شماره یک تیم ملی

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
رقابت بیرانوند و نیازمند برای پیراهن شماره یک تیم ملی

رقابت علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند برای پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی همچنان ادامه دارد

بی شک بسیاری از کارشناسان و تحلیل گران فوتبال ایران، علیرضا بیرانوند را بهترین گزینه برای حراست از دروازه تیم ملی قلمداد کرده و به گفته آن ها، با توجه به تجربه و اعتماد به نفسی که طی سالیان اخیر پیدا کرده بهترین انتخاب برای دروازه تیم ملی فوتبال ایران است.

اتفاقی که در سال های اخیر کاملا رخ داده و بیرو در تمام تورنمنت های کوچک و بزرگ بین الملی عملکرد قابل قبولی داشته است اما از زمان حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی، شرایط عوض شده و در بازی های اخیر کمتر از بیرانوند بازی گرفته شده است. به گونه ای که قلعه‌نویی طی 5 بازی تیم ملی به 4 دروازه‌بان مختلف فرصت حضور در میدان را داده است.

در ادامه نیز مصدومیت بیرانوند باعث شد در مجموع پیام نیازمند دقایق بیشتری نسبت به بیرو در زمین حضور داشته باشد.

بیرانوند تا قبل از بازی با ازبکستان در فینال جام کافا، از 4 بازی، 2 حضور کامل در زمین داشت تا در مجموع 180 در زمین حضور داشته باشد اما او در بازی با ازبکستان تنها 6 دقیقه بازی کرد و سپس مجبور به ترک زمین شد تا پیام نیازمند به عنوان جانشین او در مسابقه حاضر شده و درنهایت نیز با 205 دقیقه حضور در زمین، بالاتر از بیرانوند بایستد.

برهمین اساس به نظر می رسد در بازی های ملی آینده، شاهد رقابت جذاب و دیدنی علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند برای رسیدن به جایگاه شماره یک تیم ملی فوتبال ایران خواهیم بود.

از میان اخبار

(تصویر) عکس بدی که از مهدی طارمی گرفته شد

2 مهاجم خارجی نکونام برای استقلال مشخص شدند

ستاره والیبال ایران به لیگ ایتالیا پیوست

(عکس) استوری بازیکن استقلال در واکنش به شایعه پرسپولیسی شدن