دوشنبه 7 آبان 1403

رقابت غول های اروپا برای اینیستای جدید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رقابت غول های اروپا برای اینیستای جدید

باشگاه های آرسنال، منچستریونایتد و بارسلونا به دنبال جذب آرتور فرمیرن، هافبک رویال آنتورپ هستند.

به گزارش "ورزش سه"، فرمیرن، 18 ساله، در این فصل برای آنتورپ خوش درخشیده و توجهات بسیاری را از سراسر اروپا به خود جلب کرده است. توپچی ها از جمله تیم هایی هستند که این هافبک را می خواهند اما باید با منچستریونایتد و بارسلونا بر سر او رقابت کنند.

آرسنال می خواهد این بازیکن را در همین ژانویه و با مبلغ حدودا 23 میلیون یورو به خدمت بگیرد. به دلیل تمایل دو طرفه جورجینیو و بارسلونا، توپچی ها با خطر از دست دادن بازیکنشان مواجه هستند. این هافبک همچنین از رقابت زیاد با دکلان رایس و توماس پارتی خسته شده است.

مسئولان بارسا هم در تلاش برای یافتن هافبکی با ویژگی های اسطوره باشگاه، آندرس اینیستا، در قلب خط میانی هستند و فرمیرن را بهترین گزینه برای این کار می دانند. با این حال، بلوگرانا با مشکلات مالی مواجه شده است و به همین خاطر ممکن است به گابریل موسکاردو، ستاره کورینتیانس روی بیاورند.

از یونایتد هم خبر می رسد که اریک تن هاخ "عاشق" این هافبک همه کاره است که می تواند در پست شماره 8 و 6 بازی کند. اما این تیم هنوز اقدام خاصی برای به خدمت گرفتن این جوان بااستعداد انجام نداده است و بنابراین تصور می شود که آرسنالی ها فعلا در رقابت برای جذب این هافبک پیشتاز هستند.

این بازیکن بلژیکی پس از اولین بازی خود در تیم اصلی در سال گذشته، این فصل به ترکیب ثابت تیمش رسیده است و تا کنون در 15 بازی در تمامی رقابت‌ها برای آنتورپ، یک گل زده و 5 پاس گل داده است.

رقابت غول های اروپا برای اینیستای جدید 2