شنبه 29 اردیبهشت 1403

رقابت گیتی پسند و سپاهان نوین برای رده چهارم

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
رقابت گیتی پسند و سپاهان نوین برای رده چهارم

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان با برگزاری 5 دیدار آغاز می‌شود.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان با برگزاری 5 دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، لیگ برتر هندبال مردان به هفته‌های پایانی خود نزدیک شده و تلاش تیم‌ها برای رسیدن به صدر جدول و راهیابی به مرحله نهایی دوچندان شده است.

در بازی‌های هفته نوزدهم 5 دیدار برگزار می‌شود که یکی از مهمترین مسابقات این هفته زغال سنگ طبس میزبان تیم رده دومی نیروی زمینی شهید شاملی کازرون است.

شاگردان علی اکبر خوشنویس هفته گذشته مقابل گیتی پسند علی‌رغم بازی خوب خود در نیمه نخست در نهایت تن به شکست دادند تا با 16 امتیاز در رده ششم بایستند. شاملی هم با پیروزی سخت برابر تیم رده یازدهمی رعد پدافند البرز تنها با سه گل اختلاف و نتیجه 32-35 همچنان با 29 امتیاز و یک بازی کمتر از سپاهان در رده دوم قرار دارد. در دیگر بازی‌های هفته نوزدهم صنعت مس رده سومی که هفته گذشته استراحت داشت، مقابل پیکان سبزوار به میدان می‌رود و نفت و گاز گچساران نیز گیتی پسند را پیش رو دارد. مس در هفته هفدهم مقابل نفت و گاز گچساران بازی را واگذار کرد اما همچنان با 23 امتیاز در رده سوم است و با پیروزی در بازی این هفته خواهد توانست جایگاه سومی خود مستحکم کند در غیر این صورت گیتی‌پسند که به گچساران می‌رود و نیم نگاهی به کرمان دارد، می‌تواند از لغزش مس استفاده کند تا هم امتیاز با مس شود هر چند که نفت و گاز با حمید ربانی کیا نشان داده حریف دست و پا بسته‌ای نیست.

صدرنشین لیگ برتر هندبال نیز به مصاف زاگرس اسلام آباد می‌رود و سپاهان نوین مهمان رعد پدافند البرز است که پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد دیدار زیبایی در زمین شاهد خواهیم بود. برنامه کامل هفته نوزدهم لیگ برتر مردان به این شرح است: * صنعت مس کرمان - پیکان خراسان رضوی * فولاد مبارکه سپاهان - زاگرس اسلام آباد غرب * نفت و گاز گچساران - گیتی پسند * رعد پدافند البرز - سپاهان نوین * زغال سنگ طبس - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون پرواز هوانیروز در این هفته استراحت می‌کند تا خود را آماده دیدار با فولاد مبارکه سپاهان در هفته بیستم کند.

لازم به ذکر است بازی زغال سنگ طبس و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون از ساعت 15 روز پنجشنبه، 14 اردیبهشت، آغاز خواهد شد که این مسابقه بصورت مستقیم از شبکه ورزش پخش می‌شود. سایر دیدارها ساعت 16 برگزار می‌شود.

گفتنی است هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان بنا بر پاسداشت فرهنگ شهادت با نام «شهید حمیدرضا الداغی» برگزار خواهد شد و تیم‌های حاضر به احترام این شهید قبل از آغاز هر بازی یک دقیقه سکوت خواهند کرد.