یک‌شنبه 15 مهر 1403

رقابت 90 نفر در نخستین رویداد فرهنگی هنری "هور" در خراسان شمالی

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
رقابت 90 نفر در نخستین رویداد فرهنگی هنری "هور" در خراسان شمالی

محمد باقر حمیدی، با اشاره به اینکه نخستین رویداد فرهنگی، هنری هور در خراسان شمالی در حال برگزاری است، گفت: در این مرحله از رویداد 90 نفر به بخش رقابت حضوری راه پیدا کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد باقرحمیدی، معاون فرهنگی و هنری سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: جشنواره فرهنگی هنری، هور برای نخستین بار در استان خراسان شمالی در حال برگزاری است، که فراخوان برگزاری از دو ماه گذشته در سراسر استان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه رویداد در دو مرحله حضوری و غیرحضوری برگزار شده است، گفت: در مرحله غیرحضوری شرکت کنندگان باید یک نمونه اثر با موضوع دلخواه در سایت ثبت نام آپلود کرده باشند که از بین این افراد 90 نفر به مرحله حضوری راه پیدا کردند.

حمیدی گفت: شرکت کنندگان در این رقابت استانی در هشت بخش موشن گرافی، داستان، شعر، پادکست، اینفوگرافی، نماهنگ، طراحی پوستر، تصویرسازی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

این مقام مسئول اضافه کرد: اولین دوره رویداد سالانه هور، امروز از ساعت 8 صبح در محل فرهنگسرای شهروند بجنورد آغاز شده است و تا ساعت 16 امروز رقابت ادامه پیدا ودر انتها از بین شرکت کنندگان، به افراد برتر در هر بخش جایزه نقدی و تندیس رویداد و تقدیرنامه اهدا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای برگزاری این رویداد، معاونت فرهنگی شهرداری بجنورد، اداره فرهنگ و ارشاد بجنورد همکاری داشتند.

انتهای پیام / رحمانی