یک‌شنبه 15 مهر 1403

رقص شوکه کننده ساوت‌گیت!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رقص شوکه کننده ساوت‌گیت!

گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، پس از برد مقابل سوئیس به طور ناگهانی در مقابل هواداران رقصید.

به گزارش "ورزش سه"، همه هفته‌هاست که انگلیس را با شدیدترین انتقادات مورد هدف قرار داده‌اند، اما آن‌ها در نیمه‌نهایی جام ملت‌های اروپا هستند و روز چهارشنبه باید با هلند بازی کنند. این اتفاق برای انگلیس سومین بار در چهارمین تورنمنت بزرگ تحت هدایت گرت ساوت‌گیت رقم می‌خورد.

این سرمربی اخیراً خیلی محسوس ناراحتی هواداران، مطبوعات و کارشناسان را به خاطر عملکرد ضعیف "سه شیرها" احساس کرد. پس از تساوی بدون گل در آخرین بازی گروهی مقابل اسلوونی، هواداران به سمت او اشیا و لیوان‌های پلاستیکی پرتاب کردند. اما حالا بعد از گذشت تنها یک هفته و نیم ناگهان در مقابل تماشاگران انگلیسی در حال رقصیدن دیده شد!

او پس از پیروزی در ضربات پنالتی مقابل سوئیس با نتیجه 5-3 به همراه تیمش به سمت سکوها رفت. در حالی که بازیکنان دست در دست هم بالا و پایین می‌پریدند، ساوت‌گیت از خود دور شد و چند متر جلوتر به سمت هواداران رفت و در آنجا با آهنگ "Freed from Desire" از دهه 90 رقصید!

وقتی بیلد از او درباره این رقص سوال کرد، ساوت‌گیت گفت:"هرازگاهی فکر می‌کنید که باید این کار سرگرم‌کننده را انجام دهید. اگر من نتوانم از این لحظه لذت ببرم، پس همه چیز در واقع اتلاف وقت است. من بازیکنان را دوست دارم، دوست دارم در این لحظه با آن‌ها باشم."

او در ادامه صحبت‌هایش درمورد پیشرفت فوتبال انگلیس گفت:"من این کار را انجام دادم تا فوتبال انگلیس را ارتقا دهم. وقتی به تیم ملی پیوستم، می‌خواستم دوباره در صحنه جهانی اعتبار خود را به دست بیاوریم. بنابراین نمی‌توانم انکار کنم که مانند هفته‌های اخیر سختی نکشیدیم، اما در حال مبارزه هستیم و دست از مبارزه نمی‌کشیم."

او در صدمین بازی ملی خود به عنوان سرمربی انگلیس، بهترین لحطه خود را تا به اینجای مسابقات قهرمانی اروپا تجربه کرده است.

رقص شوکه کننده ساوت‌گیت! 2
رقص شوکه کننده ساوت‌گیت! 3
رقص شوکه کننده ساوت‌گیت! 4
رقص شوکه کننده ساوت‌گیت! 5
رقص شوکه کننده ساوت‌گیت! 6