چهارشنبه 11 مهر 1403

رنو یک خودروی قدیمی را دوباره زنده کرد / عکس

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
رنو یک خودروی قدیمی را دوباره زنده کرد / عکس

کمپانی رنو به‌تازگی تیزر جدیدترین محصول خود را به نام رنو 4 که در نمایشگاه خودروی پاریس در اواخر این ماه رونمایی می‌شود، منتشر کرد.

امیرمسعود عابدین_ جدیدترین محصول رنو با یک طراحی کلاسیک و خاص در راه است. این SUV کوچک که رنو 4 نامیده می‌شود، بر اساس همان پلتفرمی ساخته شده که رنو 5 برقی جدید معرفی شده است. با آگاهی از رنو 4 اصلی که در سال‌های 1961 تا 1994 ساخته شد و همچنین تصاویر منتشر شده از نسل جدید این خودرو، باید انتظار طراحی کلاسیک و در عین حال مدرن مانند رنو 5 را داشته باشیم.

جلوپنجره مستطیلی شکل با گرافیک زیبا و خطوط و لوگوی روشن برای رنو 4 در نظر گرفته شده است. چراغ‌های عقب به سه قسمت تقسیم شده و یک پنجره ذوزنقه‌ای شکل الهام گرفته از نسخه کلاسیک نیز دیده می‌شود.

طراحان رنو در نمای جانبی از خطوطی استفاده کردند که از رنو 4 کلاسیک الهام گرفته شده است. تصاویر منتشر شده همچنین یک سقف جمع‌شدنی و اسپویلر سقفی را نشان می‌دهند.

رنو 4 جدید دیفرانسیل جلو است و احتمالاً با همان طیف از قوای‌محرکه تک موتوره ارائه شده در رنو 5 عرضه خواهد شد. احتمالاً خروجی‌های این قوای محرکه بین 94 تا 148 اسب‌بخار باشد. احتمالاً رنو به خریداران اجازه دهد از باتری‌های 40 و 52 کیلووات ساعتی یکی را انتخاب کنند.

227322

کد خبر 1965848
رنو یک خودروی قدیمی را دوباره زنده کرد / عکس 2
رنو یک خودروی قدیمی را دوباره زنده کرد / عکس 3
رنو یک خودروی قدیمی را دوباره زنده کرد / عکس 4