سه‌شنبه 29 خرداد 1403

رهایی از بارسا و پی‌اس‌جی: مسی حالا می‌خندد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رهایی از بارسا و پی‌اس‌جی: مسی حالا می‌خندد

توماس رونگن، هم بازی سابق یوهان کرویف، معتقد است که لیونل مسی در آمریکا بسیار خوشحال است.

به گزارش "ورزش سه"، مسی پس از سال‌های درخشش در بارسلونا و پاری سن ژرمن در تابستان سال گذشته تصمیم گرفت که به دوران حضورش در فوتبال اروپا خاتمه دهد و راهی باشگاه اینتر میامی در لیگ فوتبال آمریکا شد تا تجربه جدیدی را با حضور در این تیم به دست آورد.

او خیلی زود با شرایط زندگی در آمریکا سازگار شد و توانست به بازیکنی درخشان و کلیدی برای اینترمیامی تبدیل شود و رکوردهای بسیاری را به نام خودش به ثبت برساند و رونگن که پیش از این سابق بازی کنار کرویف در واشنگتن دیپلمات را داشته اظهارات جالبی را درباره او مطرح کرده است.

رونگن در گفتگو با اینترمیامی اینساید اظهار داشت:«پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی گذشته بود که مسی از بازیکنی درونگرا به بازیکنی برونگرا تبدیل شد و این روند در آمریکا هم ادامه پیدا کرده است. او حالا در اینجا هر روز لبخند می‌زند و بارها گفته است که اینجا را بسیار دوست دارد.

او به این موضوع اشاره کرده است که در اینجا می‌تواند به راحتی با بچه‌هایش بیرون برود و این کاری است که در پاریس و بارسلونا قادر به انجامش نبود. او از خلوتش در اینجا راضی است و از فوتبالش در زمین هم لذت می‌برد و امیدوارم که در جام جهانی 2026 هم برای آرژانتین بازی کند.»

رهایی از بارسا و پی‌اس‌جی: مسی حالا می‌خندد 2