جمعه 10 فروردین 1403

رهبر کبیر انقلاب اسلامی

رهبر کبیر انقلاب اسلامی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور اعلام کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) از جمله اولین نهادهایی است که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 14 اسفند 1357 و به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) با هدف ساماندهی و رسیدگی به وضعیت معیشت محرومان و نیازمندان تاسیس شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست وبیناری با مسئولان مراکز استانی بسیج اساتید و مسئولین بیش از 200 کانون بسیج اساتید در سراسر کشور، به ریاست دکتر محمدرضا مردانی با حضور مسئولان، برگزار شد. محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در این نشست عنوان کرد: تا کنون در این 45 سال ایران اسلامی بیش از 40 انتخابات مختلف در سطح کشور برگزار کرده و در همه آنها مردم همواره پای صندوق‌ها...

خبرگزاری تسنیم

اولین همایش ملی «نقد، مناظره و نظریه پردازی» در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی همزمان با ایام دهه فجر، با حضور در حرم امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در اتفاقات مهم کشور از جمله انتخابات، نماد نگاه امام (ره) به مردم سالاری دینی و فاصله گرفتن از دو قطبی‌های سیاسی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صبح امروز جمعی از فرماندهان و مسئولان عالی رتبه نیروی هوایی ارتش با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

صبح امروز جمعی از فرماندهان و مسئولان عالی رتبه نیروی هوایی ارتش با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جمعی از فرماندهان و مسئولان عالی رتبه نیروی هوایی ارتش صبح امروز چهارشنبه 18 بهمن ماه با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

خبرگزاری میزان

جمعی از فرماندهان و مسئولان عالی‌رتبه نیروی هوایی ارتش صبح امروز با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم اختتامیه چهل‌وششمین دوره مسابقات معارف قرآن کریم ضمن تبریک حلول ماه رجب به همه شیعیان و محبان اهل بیت (ع) و تشکر از مسئولان، مراکز پژوهشی و قرآنی و گروه‌های قرآنی و اساتید، در استان قم، استاندار محترم، آستان مقدس حضرت معصومه (س)، مرکز امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه...

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین اختتامیه دومین هفته فرهنگی برآستان آفتاب خمین با حضور نماینده رهبر انقلاب در جمعیت هلال احمر برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه در دانش بنیان‌ها نیاز‌های جامعه را در نظر می‌گیریم گفت: بزودی از دستگاه درمان سرطان رونمایی خواهد شد و در شاخه‌های دیگر نیز مانند تولید تجهیزات پزشکی از شرکت‌های دانش بنیان حمایت می‌کنیم و از خبرنگاران درخواست داریم با دید خبرنگاری از مجموعه‌های مختلف از جمله تپش بازدید کنند، مطمئنا پاسخ‌های خوبی دریافت...

وب‌گاه مشرق نیوز

حضرت زهرا (س) نه تنها الگو و فرمانده میدان دفاع از حریم و حرم اهل بیت (س) و ولایت، بلکه ایشان بانویی بی‌نظیر در رعایت حدود الهی و الگویی به تمام معنا برای زنان تا همیشه تاریخ هستند.