چهارشنبه 18 مهر 1403

روح‌الامینی: آقای قالیباف! دیروز وقتی تذکرات شما به خودمان را در رسانه‌ها دیدم غصه‌ام شد + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
روح‌الامینی: آقای قالیباف! دیروز وقتی تذکرات شما به خودمان را در رسانه‌ها دیدم غصه‌ام شد + فیلم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین روح‌الامینی، نماینده مردم تهران در صحن علنی مجلس، با اشاره به تذکرات رئیس مجلس، محمدباقر قالیباف، گفت: "دیروز وقتی تذکرات شما به خودمان را در رسانه‌ها دیدم، غصه‌ام شد. " وی با انتقاد از عدم حضور برخی نمایندگان در جلسات مجلس افزود: "حدود 40 تا 50 نفر از نمایندگان در جلسات شرکت نمی‌کنند یا در تجمعات بی‌حد و حصر حضور دارند و با ورود مسئولان،...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین روح‌الامینی، نماینده مردم تهران در صحن علنی مجلس، با اشاره به تذکرات رئیس مجلس، محمدباقر قالیباف، گفت: "دیروز وقتی تذکرات شما به خودمان را در رسانه‌ها دیدم، غصه‌ام شد. "

وی با انتقاد از عدم حضور برخی نمایندگان در جلسات مجلس افزود: "حدود 40 تا 50 نفر از نمایندگان در جلسات شرکت نمی‌کنند یا در تجمعات بی‌حد و حصر حضور دارند و با ورود مسئولان، این رفتار‌ها بیشتر می‌شود. "

روح‌الامینی همچنین به پیشنهادات مطرح شده برای ایجاد جایگاه جداگانه برای مسئولان اشاره کرد و گفت: "ما را به خاطر این پیشنهاد‌ها در بیرون مجلس مسخره می‌کنند. "

او از هیئت رئیسه مجلس درخواست کرد تا تدابیر جدی‌تری برای جلوگیری از این رفتار‌ها اتخاذ کنند و افزود: "باید تلاش کنیم که خودمان آبروی مجلس را نبریم. "