سه‌شنبه 17 مهر 1403

رودریگو:/ برزیل بدون نیمار نمی‌تواند قهرمان جام جهانی شود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رودریگو:/ برزیل بدون نیمار نمی‌تواند قهرمان جام جهانی شود

رودریگو معتقد است که تیم ملی برزیل نمی‌تواند بدون حضور نیمار در جام جهانی 2026 موفق باشد.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در اکتبر سال گذشته میلادی در جریان یکی از دیدارهای تیم ملی برزیل دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی و مینیسک شد و از همان زمان پس از انجام عمل جراحی نتوانسته است در میادین حضور پیدا کند و در حال سپری کردن روند درمان است.

منابع نزدیک به این بازیکن پیش از این خبر داده بودند که او به زودی می‌تواند بار دیگر در زمین حضور پیدا کند اما حالا گفته می‌شود که زمان بازگشتش به میادین مشخص نیست و حتی این احتمال وجود دارد که باشگاه الهلال نام او را از فهرستش خارج کند.

این اخبار باعث نگرانی هواداران برزیلی شده و رودریگو هم در این باره به گفت:" هیچ حرفی در این باره ندارم. همه چیز مشخص است و همه می‌دانند که جای او در این تیم چقدر خالی است. او ستاره و بهترین بازیکن ما است. برای این که بتوانیم قهرمان جام جهانی شویم همه باید به او کمک کنند.

دوست داریم که نیمار در سریع‌ترین زمان ممکن به جمع ما برگردد. من همیشه پیام‌هایی برای او ارسال می‌کنم و می‌دانم که الان آماده بازگشت به تمرینات گروهی است. او هم تیمی بسیار خوبی است و هر وقت می‌بینم که کسی حرف بدی درباره‌اش می‌زند بسیار ناراحت می‌شوم. نیمار انسانی فوق العاده است و همیشه سعی کرده است به من کمک کند."

رودریگو:/ برزیل بدون نیمار نمی‌تواند قهرمان جام جهانی شود 2